HPH-JJ Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Bestilt LED-holderne fra? og pris? dessverre ,setter ikke opp levrandørene her. pga når firmaene ikke gidder å svare på mail ang sponsing . men får eg evt flere sponsorer så skal postene redigeres vendur.no har en utmerket service. bestilte tingene +litt eksta utover sponsingen. pr oppkrav og da fikk eg mail fra Runar i vendur. att han kunne sende det som brev. utmerket service. skal snope mye fra Vendur.no i tiden fremover Lenke til kommentar
artifushion Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Har du planer om å føre krig med den der? Hehe. Stort prosjekt ja!! =D Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Genial løsning på kabinett layout. Jeg har selv sittet og tenkt på hvordan jeg kan få drevet flere pc'er i samme kabinettet, men jeg har tenkt i mer retning plexiglass/hardplast. Dette skal nå revurderes og kanskje gå for stål istedet. Hvordan er det å boote det der da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå