HPH-JJ Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 her kan dere legge inn spørsmål . skal prøve å svare så godt eg kan håper dere liker bidraget mitt Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Sinnsykt tøft dette skal jeg følge med på ! "Vivela HPH " ^^ Endret 15. juni 2009 av Gloryhoundz Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 thx glory kommer mye nice etterhvert:) skal sleewe alle kabler og alle ide kablene. bytter til SATA seff senere når diskene ryker Lenke til kommentar
janingar Skrevet 15. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 Hadde vært fint om du kunne lagt inn litt mer bygge-beskrivelse, og ikke bare bilder av det ferdige kabinettet. Så ganske stilig ut Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2009 @janingar den er ikke ferdige enda:) men skal legge inn mer info:) Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 noen som har noen IDE kontrollere liggende 4port 8port? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 8port ide kontroller er vell en 300kr stk på ebay så stort beist av et hovedkort får du smekket på 10stk for et ton disker montro hvordan hastigheten ville blitt på 80 ide disker i raid0 Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 hehe:) vel nå har eg fått på plass 48HDD men ikke i noe raid da.. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Spenndande prosjekt Eg ser du har fått tak i ein overgang til dvd-rommet ditt slik at du kan bruke den på ide. Har du link til "overgangen"? Har eit dvd-rom frå ein laptop sjølv som eg gjerne skulle ha brukt. Er eit bilete i spoileren som viser korleis dvd-en min ser ut, i tilfelle vi har forskjellige "inngangar" Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Litt overkill, men ellers flott Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 @Scarn den der er samme typen som eg har. http://www.darkwire.com.au/html/laptop_cd_...to_desktop.html såg dei hadde til sata oxo. typisk att eg ser det nå LOL http://www.darkwire.com.au/html/laptop_cd_...to_sata_ad.html overkill sverre .... phøøø Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Hm, det hadde blitt litt for dyrt for meg. Du veit vel ikkje om ei anna side? Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Hm, det hadde blitt litt for dyrt for meg. Du veit vel ikkje om ei anna side? fant denne oxo:) http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10573 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Tuusen takk. Hadde leita på DX, men fant ingenting.. Made my day Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) 8port ide kontroller er vell en 300kr stk på ebay så stort beist av et hovedkort får du smekket på 10stk for et ton disker montro hvordan hastigheten ville blitt på 80 ide disker i raid0 Hastigheten ville bli skuffende dårlig siden man bruker pci. Generelt så er IDE disker rimelig treige i forhold til dagens SATA disker. Selv om jeg hadde fått 10000 IDE disker gratis så ville jeg ikkje brukt noen av dem For å gjøre ting litt enklere ville jeg ha kjøpt overgang fra IDE til SATA. Dette kan iallefall gjøre livet litt enklere når det gjelder kabler, jumper settings og kontrollervalg. ide til sata converter. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25269 Finnes også mange andre ide til sata dignser rundt om på nettet. Selv hadde jeg en annen modell i gamle dager Endret 30. juni 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 vel nå driter ikke eg penger . og derfor bruker eg det eg har så går dei i søppla når dei er ødelagt;) har sata disker oxo. som eg bruker seff. og kjøpe ide til sata overganger. er da bare fjas,. handle 40slike pga litt mer hastighet ... lol. det er bare en server som eg har div ting på. sitter ikke å redigere video,streame BR filmer fra den. kun lagring. men viss du får dei ide diskene da nizzen .. send dei over til meg så fikxer eg frakta. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Hvor bestiller du alle de tingene du forventer å få i løpet av uka?? Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Hvor bestiller du alle de tingene du forventer å få i løpet av uka?? div plasser det. hongkong,kina,norge:) fikk 500blå leds fra hongkong i dag,som blei bestilt på torsdag kveld LOL Lenke til kommentar
dANIELZ1 Skrevet 9. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2009 Bestilt LED-holderne fra? og pris? Lenke til kommentar
HPH-JJ Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2009 har fått sponing hos Vendur.no ... tusen Takk Vendur.no for kr 200,- hos dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå