EMS15 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei! Jeg fikk vite idag at jeg kom opp i Samfunnsfag, det er jo relativt greit å komme opp i. Men jeg har noen små problemer som jeg ikke larer å løse: Jeg fikk Oppgaven: "Bruk bildene under som inspirasjon og trekk inn så mye som mulig av fagkunnskapene dine. Det vil bli lagt vekt på at du trekker inn minst to av de tre fagdisiplinene i samfunnsfag" Bildene jeg fikk var: - Fire gamle menn på gamlehjem - Et diagram som viser befolkningsvekst. - Et bilde av jorden strekt ut. Spørsmål jeg har: Hva mener de men "To av de tre fagdisiplinene i samfunnsfag" Hva skal temaet mitt være? Foreksempel: -Skrive om hva som skjedde med Norge mellom 1945 og 1955? -Skrive om befolkningsveksten? Og hva skjedde egentlig med Norge mellom 1945 og 1955? Sette pris på alle svar, takk Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Woheey, Kirkevoll suger? <3 Du skal ta med fagstoff fra minst to av de tre bøkene vi har i samf Oppgave 1 på deg? Sliter med oppgave 3, ingen hjelp å få her inne Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Hehe Sotte på datàen siden klokken 12. Håper jeg kommer i gang snart >.<' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå