Akelbee Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg skriver mye tekst inn i min mobil, og ser den mer og mer som en liten mobil PS. Har derfor vært nysjerrig på nye Nokia E75 som har fullt qwerty tastatur i lengderetning som kan skyves frem under det vanlige tallstastaturet/skjermen. Etter at E75 ble sluppet i markedet for et par måneder siden, synes det imidlertid å ha vært nokså tyst om denne modellen. Er det noen som har erfaringer med den?? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Har ikke telefonen selv, men satt og fiklet litt med den når den kom. Tastaturet på E75 syntes jeg værtfall er blant de beste av dagen qwerty-telefoner, telefonen føles også (i kjent E-Serien stil) solid, og syntes også den er slank til og ha et fult qwerty tastatur gjemt under, funksjonsmessig er det vel heller ikke mye og klage på i E75. Endret 15. juni 2009 av Blunderguff Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vent litt med å kjøpe den. Denne trenger en SW-update, akkurat nå er den treig og har endel trøbbel med e-postklient. Håper denne blir like rask og stabil som E71 etter en SW-Update. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Rs125: Jaha..? Hvor har du dette fra? -- Uansett, jeg vil anbefale deg å heller velge E71 eller vente på E72. Noe mindre tastatur, men langt bedre batteri og bedre byggekvalitet jevnt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå