Lucho Gonzalez Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 hei, Jeg kjøpte et par fotball sko ( Nike Mercurial Lille hvitt, har ikke så mye detaljer ) jeg kjøpte den for 2400 kr. spilte kun 45 min + oppvarming med den, så fant jeg ut at den var altfor stor, str er 44.5 altså alt for stor for meg, den har fått litt flekker pga kunstgress osv. men bare noen får fleker og den lukter helt nyt, er det noen som vett hvordan jeg får solgt den, eller er det noen som er interreserte, kan selge for 2000 siden den er brukt max 60 minutter Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=V784Syt9Dac...feature=related akkurat disse her,, vet dere om hvor mye de koster eller Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Eh.. Gå tilbake til butikken og bytt til mindre størrelse? Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Eh.. Gå tilbake til butikken og bytt til mindre størrelse? Problemet er at jeg hadde ikke noe valg, jeg hadde kamp samme dag, og hadde ikke sko, så den var fortsatt stor, men dem hadde ikke noe mindre str, så jeg var nødt å bytte den Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tror ikke det er så mange folk som kjøper sko på nettet akkuratt.. Så det beste du kan gjøre er å prøve å rense den, så den ser ubrukt ut, og levere den tilbake til butikken Lenke til kommentar
DMATHISEN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=V784Syt9Dac...feature=relatedakkurat disse her,, vet dere om hvor mye de koster eller Fikk du nye? De skoene kunne du ha kjøpt av meg for 1500kr, nesten ikke brukt og helt fine, men str 44,5 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå