Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

sprengte høytalere, nye ? trenger litt hjelp

1915

Anbefalte innlegg

har en golf 2 akkurat nå. 1986 mod. og høytalerne forran er sprengt. var på autoparts og de skulle ha 600 kr for 2 høytalere. det var dyrt synes jeg. hvor kan jeg få tak i billige høytalere ? er bare 2 stk jeg skal ha. de som sto i bilen er 8.5 cm.

hvor får jeg kjøpt på nettet så billig som mulig?

eller er det bedre å bare dra på en plass der de dumper biler og bare plukke ut 2 høytalere selv og betale noen kroner ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jo er jo interesert i det. men ønsker å betale minst mulig pga jeg har en ny bil. men får ikke bruke denne før i juli. pga skal registrere den da og da blir det bare halv årsavgift.

altså. De har det sikkert på ditt lokale bilopphuggeri. Har du en Biltema-butikk i nærheten så har de høyttalere. Er vel 4" elementer i dash'en på de der, så det skal ikke koste mye å kjøpe nye der. Nei, dropp hele greia og hent på huggeren, så bruker du heller penger på anlegget i "ny-bilen". Du får aldri bruk for 4" elementer igjen dersom du bryr deg LITT om lyden-.

Endret av nicoloco
Lenke til kommentar

allright. nei har ikke clash ohlson eller biltema her i bodø nei ;)

i ny bilen er det bare 2 høytalere og så har jeg sub fra før av. men i ny bilen skal jeg kjøpe 4 nye høytalere til høy pris og kvalitet som jeg skal montere nye forran og bak.

det er bare 2 elementer forran i golfen jeg har

Lenke til kommentar
allright. nei har ikke clash ohlson eller biltema her i bodø nei ;)

i ny bilen er det bare 2 høytalere og så har jeg sub fra før av. men i ny bilen skal jeg kjøpe 4 nye høytalere til høy pris og kvalitet som jeg skal montere nye forran og bak.

det er bare 2 elementer forran i golfen jeg har

Hvilke høyttalere skal du kjøpe til ny-bilen da? Har du noe planagt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...