Veritas_ Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Gah. Var forresten veldig frustrerende å surfe på youtube etter snutter å se på. Bare rickrolls og falsk dritt over alt. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Synd at det har blitt utsatt..Får ikke håpe det blir kansellert da! Ser heftig ut iallefall Lenke til kommentar
ima- Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Release i starten av mars, glede seg http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8J-X6lxCI8o Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ser det er en gammel tråd, men svarer her allikevel. Jeg synes spillet var utrolig kult, og spilte gjennom det to ganger for å få alle achievementene. Det ble mye om og men om jeg skulle gi overlevende provianter, eller ta de selv første gjennomspilling, mens på andre hadde jeg overflod av ting og det gikk lekende lett selv på Hard. Klatringen synes jeg var så som så. Den fungerte, men gikk irriterende fort tom for stamina enkelte steder, men hadde man provianter fikset dette seg greit. Likte også at det ikke var overflod med fiender, og at de oppførte seg på en forholdsvis realistisk måte med tanke på trusselen vi som spiller utga. Likte storyen også, og synes stemmeskuespillet var veldig godt gjort, foruten den lille jenta. Alt i alt et veldig godt spill, og håper veldig på en oppfølger. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Hvor er PS3 versjonen? Dersom noen lurer er det å finne på Playstation network nå. Endret 4. april 2012 av The_Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå