CypheroN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Blitt mye post-apokalyptiske spill i det siste. Fallout 3 i fjor var en stor suksees, og i år har spill som Infamous og Protoype også litt av dette virus/krig/noe-som-ødelegger-en-hel-by-temaet rundt seg. Senere i år kommer derimot mest trolig I Am Alive Wikipedia, Offisielt nettsted (Se trailer) Noen fler som gleder seg? Det har ikke kommet noe gameplay-videoer, men hvis dere ser / eller andre nyheter, alt som har spillet å gjøre, dine tanker om spillet, post her! Nyheter og slikt vil bli oppdatert. Noen bilder: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ser passe sykt ut! Gleder meg til å se hva Ubisoft leverer denne gangen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Bare for å få litt aktivitet Trailer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Å fantastisk, dette spillet gleder eg meg til!! Elsker post-Apokalyptiske temar og bildene her ser virkelig herlig ut! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Ja, det ser rimelig fett ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Er veldig spent på gameplayet. Håper dem klarer og lage perfekt post - apokalyptisk stemmning,det som blir det viktigeste i spillet! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Enig. Fallout 3 klarte det ganske bra, men jeg ble veldig fort lei av det. Spillet ble for treigt for min del, selv om selve idéen er utrolig genial. Fallout 3 var verdens beste spill i noen timer; etter ca. en uke var jeg lei av å samle på mat, lete rundt og få giftige gasser i meg. Håper I Am Alive har litt mer action. Tross alt, Fallout 3 er jo et RPG. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Skriver meg på lista, har gleda meg til I Am Alive LENGE. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 noen som vet sånn ca spillet kommer ut? er det ved juletider eller? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 noen som vet sånn ca spillet kommer ut? er det ved juletider eller? Hørt på andre forum og fått fra kompiser at det kommer mest sansynlig rundt August. Har ingen kilder. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Oi, håper det stemmer, ikkje lenge til da jo! Trodde dette var noe slikt som kom netse høst eller noe. Endret 15. juni 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) I forrige finansrapport til Ubisoft ble spillet satt til første kvartal 2010, så det kommer ikke i år. Da ville nok spillet også ha vært på årets E3. Spillet skiftet også utvikler tidligere i år, som vanligvis tyder på problemer, så jeg selv har ikke store forhåpninger ennå. edit: leif Endret 15. juni 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 EG lurer fortsatt på korfor dei ikkje hadde det på E3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 EG lurer fortsatt på korfor dei ikkje hadde det på E3 Det er vel fordi det ikke kommer i år, tror jeg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Alan Wake, Crackdown 2, MGS Rising, GOW 3, Natal osv kommer ikke i år det heller. Men likevell ble det vist frem. I Am Alive skulle egentlig ha kommet ut alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er Ubisoft som eier spillet, og de valgte å fokusere på spillene som kommer i år. Som utgiver kan man heller ikke pøse på med alle spillene sine på E3, det gir bare mindre spalteplass til storslagerne, som er Assassins Creed, Splinter Cell Conviction og Red Steel for Ubisoft sin del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå