Gå til innhold

Kreves: Ingenting. Type:

rango_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en oppgave på skolen som jeg vil skal bli så gud som mulig. Derfor vil jeg gjerne ha hjelp til omformuleringer og andre ting som kan gjøre oppgaven bedre.

Jeg dont tror vold og død er en god inspirasjon, men dets ikke så dårlig som mange vitenskapsmanngjennomsnitt.

Ive vokste opp med mye dataspill som hvor forbudt i Europa beacause innholdet av spillet.

Spillene kjennetegnet realistisk vold og De kan selv rift ut hjertet av krigerne you`ve drept og bruker det som et våpen. Et folkgjennomsnitt som slike spill er meget destuctive til sinnet av et barn.

Men min personlig oppinion er at disse spillene er ren entertainment tross overskriftene som vi ofte ser i aviser:

"Girl(12) slått til død innen 2 ni år gamle gutter"

I """KJØLVANNET""" av disse begivenhetene politikerne skylder ofte spillfremkallere og filmprodusenter, men de

glemmer ofte den forbrytelsen har """exsisted""" i adskillige årtusen. Lang før Radio Televisions og selv

Newspapers """exsisted""".

Men det er av kursfolk som har mere ekstreme visjoner enn avarage mann på gaten, og statistikken ofte manipulerer vise ting meget verre enn de er faktisk. Selv om ting er ikke

så dårlig som rapportene sier, puster vi mye dypt og tror hva fortsetting og kanskje gjør litt innsats unngå slikt folk.

Kanskje dette vil forbedre den ? :roll::p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...