indahla Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Vi skal til New York i midten av september og hadde håper å få med oss en eller annen form for (stor) amerikansk idrett. NBA har dessverre ikke startet enda, men kanskje noen her har vært på fotball (NFL), Baseball (MLB) eller hockey (NHL) i USA/New York og kan gi oss noen tips? Har sesongene startet i september? Hvor får vi tak i billetter, etc..? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Nettop kommet hjem fra usa. Så New York Yankees live, det var mega kult for å si det sånn. Er visst ganske vanskelig å få biletter, men vi dro tidlig til stadioen og fikk biletter iallefall. http://newyork.yankees.mlb.com/schedule/in...;m=9&y=2009 der kan du iallefall se når de spiller Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Det ble Yankees. Jeg fikk tak i billetter via Stubhub (http://www.stubhub.com/) Gleder oss masse!! Hvor på Stadion hadde dere plasser? Så dere hele matchen? Varte den lenge? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sat på 207, i 2 etasje. Greie plasser, kampen varte i 2-2,5 timer. Yankees vant så klart kampen. Det var kjempe stevning på kampen, og som folk spiser og drikker Jeg sier bare gled deg Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Bør man komme litt før kampen og se hele, eller er det ikke så farlig. 2-2,5 timer var jo ikke så lenge. Jeg har hørt rykter om mye lengre kamper og at folk kommer og går midt i matchen.. Noe spesielt vi bør tenke på? Andre tips for NYC ? (vi skal bare være der 5 dager..) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Vi kom 1 time 2 timer før for å være sikker på å få bilett. Men vil anbefale å komme før, det er kjempe mye som skjer før kampen og alt. Vi gjorde de meste turist tingene, som Empire State, Osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå