Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Men og sexdukker..

Gjest frustrert..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Interesse for sex med dukker regnes vel som en fetisj. Du har jo de som kjøper dukker til 50000+, kler på dem, tar de med i parken osv., lever med dem som om det skulle vært et parforhold - men dette er vel et stykke unna det å skjule noe oppblåsbart inne i et skap.

Det siste er nok vanligere enn mange tror, uten at jeg sitter på... førstehåndskunnskap. ;)

Lars and the real girl?

Lenke til kommentar
hadde du reagert like sterkt om han hadde kjøpt fleshlight isteden for dukke?

NEI!!! Det hadde jeg ikke reagert på engang. Jeg har da selv eid vibratorer og dildoer.

Hykleri *host host*

En fleshlight og en dukke er da like mye sexleketøy. At du finner det skittent og urent er din sak.

Lenke til kommentar

Først og fremst må jeg si at jeg sitter på samme benk som archongamer.

Så min mening.

Personlig ville jeg selv ikke kjøpt en sex dukke, grunnet til at dette er som å løpe ifra et problem.

Og det er tydelig at du og din ektefelle har et problem når det kommer til sex livet.

Det er klart og tydelig at mye av dette kunne vært unngått med mer kommunikasjon.

Vi har kommet til et stadie i samfunnet der diskriminering av mannens sex legeme er blitt større en hva det har vært fra før.

Det er "ok" at en kvinne eier en dildo, vibrator, anal kuler og listen fortsetter. Men det er ikke "ok" at en mann går og kjøper seg en sex dukke eller en kunstig vagina. Dette er en evig kamp mellom menn og kvinner som helt sikkert kommer til å vare i flere ti år.

I mine øyner er dette helt uakseptabelt, og noe som må forandres på.

Jeg må si meg delvis enig med hva Hanne Nabintu Herland sier til Dagbladet. Les her og her

Tilbake til deg og din ektefelle.

Etter hva som jeg kan forstå virker det som at dere er et ungt gift par. og trenger å kommunisere mer, være mer åpne til hverandre og eksperimentere mer i sexlivet, og da mener jeg med hverandre. Det er fort gjort for kvinnen å la dette være opp til mannen, noe som også er feil! Både han og henne burde delta like mye.

Nå er jeg ikke Dr. Phil men det virker som det meste av dette dreier seg om sjalusi.

Endret av Shibiz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...