Bendorama Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Om alt på nintendo Wii sin versjon av twilight princess er speilvendt kontra gamecube? Og etter det jeg har sett på walkthrough filmene så virker det som Nintendo wii twilight princess har Link med seg en liten Fee som han har på begge spillene på Nintendo 64, wtf? Lenke til kommentar
Mastiff1 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Om alt på nintendo Wii sin versjon av twilight princess er speilvendt kontra gamecube?Og etter det jeg har sett på walkthrough filmene så virker det som Nintendo wii twilight princess har Link med seg en liten Fee som han har på begge spillene på Nintendo 64, wtf? Den feen du ser på Wii versjonen er bare en markør for å vise hvor du peker med wiimoten, den er egentlig ikke en del av selve spillet. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Ahhh, da så. Men er det andre spørsmålet, er hele Wii versjon Speilvendt en Gamecube? er det på filmer jeg har sett (har sett på walkthrough gjenom et tempel i fra wii, og har gamecube selv, så brainstorm nok å bare huske å gjøre det motsatt en på filmen:P) pluss ser at på en puzzel så er det slik på gamecube: Og slik på wii: Endret 15. juni 2009 av Høybusk Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja er svaret på spørsmålet ditt. Wii-versjonen er et mirror av GC-versjonen. Dette angivlig fordi Link opprinnlig er venstrehendt, hvilket ikke passer til normal bruk av Wiimoten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå