wisefish Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 HJELP! jeg klarer ikke å få aktivert en "Spill-konto" Samme hva jeg skriver som passord, så blir d ikke godkjent. Noen som har dette problemet? Og JA spillet ER orginalt med serienummer på manualen. Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Dette høres ikke bra ut.. mitt eneste forslag er at du bør reinstalere spillet .. hvis du har spilt singel player kan du legge savene dine i en mappe og la være å slette denne. hvis du er ordentlig desperat kan du jo alltids lage en account et annet sted.. ikke bare hjemme hos deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 du må vel lage en konto først ? Lenke til kommentar
wisefish Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Saken er den at passordet skal skrives inn før man opretter kontoen. Litt fjernt at når jeg skal lage meg ett passord ikke får dette godkjent... :x Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 leste litt feil hmm, ta å gå til www.ea.com så prøver du å lage en konto der, skal stå noe om at du kan lage en konto online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå