Gå til innhold

Får ikke brukt datan normalt, må bruke den i sikkerhetsmodus.

Anbefalte innlegg

Hei! Første gang jeg er på forumet, men jeg har et lite problem med dataen min så tenkte å prøve å få litt hjelp her :)

Jo, over til saken:

Dette startet i helgen, når jeg skulle skru på dataen min så kom jeg helt til da det Windows Vista ikonet kommer opp, rett før man skal velge bruker å gå inn på på PCn, og når jeg kommer dit så står det "Input ettellerannet" . Jeg har en vanlig dataskjerm også bruker jeg TV'en som skjerm til normalt ( vis det har noe betydning da ) og dette skjedde når jeg skulle bruke den vanlige skjermen min. Men når jeg brukte TV'n som skjerm igjen, funka det.. I 20 min. før skjermen frøs seg og jeg skulle starte den på nytt, men da jeg gjorde det skjedde akkurat det samme som skjedde med dataskjermen :S Bare at da kom det opp masse farger hulter-til-bulter så det så ut som om jeg hadde et virus elns.

Problemet er at nå må jeg bruke PCn i sikkerhetsmodus med nettverk inntil jeg finner ut hva som er galt, og dermed betyr det : 0 gaming, 0 musikk, 0 film , og jeg får ikke endra på skjermstørrelsen heller som gjør at jeg bare selv halvparten av skjermen nå (noe jeg ikke er glad for!)

Kunne noen vær så snill ha prøvd å gi meg noen tips for hva jeg kan gjøre for å få PCN til det normale igjen ? Slik at jeg slipper å muligens sende den på reperasjon og slikt.

Har tenkt å kjøpe meg ny PC snart, men har litt andre ting å prioritere pengene på ( lappen osv. )

Please svar, trenger all hjelp jeg kan få!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...