Imawiener Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei! Første gang jeg er på forumet, men jeg har et lite problem med dataen min så tenkte å prøve å få litt hjelp her Jo, over til saken: Dette startet i helgen, når jeg skulle skru på dataen min så kom jeg helt til da det Windows Vista ikonet kommer opp, rett før man skal velge bruker å gå inn på på PCn, og når jeg kommer dit så står det "Input ettellerannet" . Jeg har en vanlig dataskjerm også bruker jeg TV'en som skjerm til normalt ( vis det har noe betydning da ) og dette skjedde når jeg skulle bruke den vanlige skjermen min. Men når jeg brukte TV'n som skjerm igjen, funka det.. I 20 min. før skjermen frøs seg og jeg skulle starte den på nytt, men da jeg gjorde det skjedde akkurat det samme som skjedde med dataskjermen :S Bare at da kom det opp masse farger hulter-til-bulter så det så ut som om jeg hadde et virus elns. Problemet er at nå må jeg bruke PCn i sikkerhetsmodus med nettverk inntil jeg finner ut hva som er galt, og dermed betyr det : 0 gaming, 0 musikk, 0 film , og jeg får ikke endra på skjermstørrelsen heller som gjør at jeg bare selv halvparten av skjermen nå (noe jeg ikke er glad for!) Kunne noen vær så snill ha prøvd å gi meg noen tips for hva jeg kan gjøre for å få PCN til det normale igjen ? Slik at jeg slipper å muligens sende den på reperasjon og slikt. Har tenkt å kjøpe meg ny PC snart, men har litt andre ting å prioritere pengene på ( lappen osv. ) Please svar, trenger all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det er mulig at skjermkortet ditt har tatt kvelden, eller at driverene til skjermkortet ikke er i orden. Du kan først prøve å avinstallere og reinstallere skjermdriverene. Dersom dette ikke fungerer kan det hende du bør teste med et annet skjermkort. Lenke til kommentar
Imawiener Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Hmm, ok. Noen som kunne ha fortalt meg hvordan jeg gjør det via sikkerhetsmodus ? og trenger jeg en CD eller må jeg laste ned noe fra nettet elns ? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg ville ha lastet ned de nyeste driverene for skjermkortet fra produsentens hjemmesider. Du kan starte i sikkermodus med nettverkstilgang, eller laste ned med en annen PC og overføre filene ved hjelp av en USB minnepinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå