Khezerghul Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Tetris til Game Boy fyller 20 år, men er det fortsatt like moro? Les mer Lenke til kommentar
goooser Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Spilte dette spillet på min orginale Game Boy senest for 4 måneder siden, og kan ikke si meg annet en veldig enig i denne anmeldelsen.. Epic game is epic... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Må nesten få satt i noen nye batteri i den store mursteinen. Det er jo fortsatt like moro. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Gratulerer med dagen! Tetris er storartig. Må vel si det er spillet som la til rette for min avhengighet av spill som Dr.Mario,Bejeweled,Hexic, Puzzlequest og andre spill hvor det gjelder å overleve så lenge som mulig og få ultrahighscore Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ah, husker første gang jeg så romfergen ta av.. Da var musikken brent godt inn i hjernebarken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Herlig anmeldelse... Flere enn meg som tok segselv i å nynne tetrismelodien mens de leste? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Herlig anmeldelse... Flere enn meg som tok segselv i å nynne tetrismelodien mens de leste? Jepp, klarte ikke la vær. Kanskje jeg skal lete frem min egen Gameboy igjen fra loftet og ta noen runder med Tetris Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Flott artikkel! Har ikke orginal GB eller tetris, men har spilt det på pc utallige ganger. For meg vil GBPocket og MegaMan V alltid være vinneren da. @Lars, yes I did Lenke til kommentar
Svar Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hadde orginal GB en gang i tiden, hadde hatt den enda vist det ikke var for at mamma solgte den For de som ikke har prøvd det, 2-player på tetris fungerer bra det Tetris er fremdeles morro det, grattis med dagen Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Fristet virkelig å få leita fram en gammel original GameBoy igjen nå, men sist jeg rotet på loftet hadde rotter gnagd i seg Start og Select knappene. En god anmeldelse dette. Liker slike retro-saker! Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Skikkelig oppfriskende med disse retroartiklene, fortsett med det :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg