Gå til innhold

Nokia presenterer E72

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bak-/batteridekselet er litt løst på venstre side, men ikke på høyre.

Er du helt sikker på at du har klemt den siden som er løs skikkelig ned? Hadde samme selv fordi jeg ikke hadde klikket dekselet skikkelig på plass.

Også er Sptify oppdatert så tastaturet funker som det skal og jeg kan logge inn :cool:

Lenke til kommentar

Jeg har oppdaget endel støv på innsiden av skjermen! Dette er første gang på mange år at det er et problem for meg. Jeg er også flink til å bruke hylsa som følger med, men støvet finner tydligvis veien inn.

Noen andre som har samme problem?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg kjøpte min E72 i går kveld. Merket tidlig at bak-/batteridekselet er litt løst på venstre side, men ikke på høyre. Noen andre som har samme problemet? Vil dette bli godkjent av butikken som grunn til å bytte telefonen?

På forhånd takk!

Ta av bakdekselet og bøy det litt slik at sidene kommer litt lenger ned. Dette fungerte med min E71.

Noen her som har gått fra E71 til E72?

Lenke til kommentar

Yess, da er min E72 sendt til rep. Første nyttårsdag ville den ikke ta lading fra Nokia lader-porten (USB lader OK), og da jeg kom hjem etter roaming i Praha fant den ikke hjemmenettverket heller. Reinstallere FW hjalp ikke, og det gjorde ikke tvilling-SIMen min heller; kunne ikke komme meg på Netcom. Happy New Year liksom.

Okai, det var en helvetes fest på nyttårsaften, men det var ingen ytre tegn på skade, ingen seige knapper etter ølsøl etc. La oss høre hva dem sier :D

Lenke til kommentar

Denne er blå, dog ikke så mørk blå som er i diverse snutter som sirkulerer. Irriterer meg grenseløst at den blåfargen ikke kom med.

Åpn linken fra mobilen din, lagre, og gå til temaer i menyen.

http://nokiamobileblog.com/official-nokia-...y-nokia-mobile/

Forsøkte laste ned temaet "think blue" fra OVI store men da blir alt av tekst nærmest usynlig :hrm:

Hei!

Har nettopp blitt eier av en E72, og er veldig fornøyd! Har til nå hatt alle communicatorene, og kjøpte en N97 som jeg ikke var fornøyd med.

Jeg har noen spørsmål, og håper at noen "E72-proffer" har svaret!

1. Selv om jeg har slått av WLAN scanning så spør den meg om dette hver gang jeg skal åpne telefonen fra tastelås.

2. Jeg mottar og sender e-poster som bare det, men jeg har vanskelig for å finne mappen for sendte elementer. Jeg trykker på "innboks" knappen, og da kommer det opp "alle mapper", og når jeg trykker der kommer jeg ingen vei.

3. På Communicatorene kunne jeg surfe på telenors nett på de stedene jeg ikke hadde et WLAN jeg kunne koble til. Er dette mulig å fikse?

4. Jeg får ikke sendt mms på telefonen. Er dette noe man kan få til?

Takk på forhånd - håper noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sliter med å finne igjen progammer jeg har innstallert via Ovi store. Har lagt inn blant annet facebook og youtube. Men eneste måten jeg finner de igjen, er ved å bruke søk funksjonen. Noen som vet hvordan jeg kan få de til å komme i andre menyer? De legger seg ikke under "programmer"

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

FB og Youtube samt Myspace ligger ferdig til bruk i hovedmenyen under "internet". Håper det var til hjelp. Du kan jo også hente frem de applikasjonene du ønsker i selve hovedmenyen/hovedvinduet på mobilen :-)

Jeg sliter med å finne igjen progammer jeg har innstallert via Ovi store. Har lagt inn blant annet facebook og youtube. Men eneste måten jeg finner de igjen, er ved å bruke søk funksjonen. Noen som vet hvordan jeg kan få de til å komme i andre menyer? De legger seg ikke under "programmer"

Lenke til kommentar
FB og Youtube samt Myspace ligger ferdig til bruk i hovedmenyen under "internet". Håper det var til hjelp. Du kan jo også hente frem de applikasjonene du ønsker i selve hovedmenyen/hovedvinduet på mobilen :-)

Takk skal du ha! Fant det ut etter litt trykking! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...