TheChef Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Høres bra ut! Takk for at dere deler info! 4600 var jo en meget stiv pris... Lenke til kommentar
groov Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk min idag, series60 er tungvint og utdatert men sinnsykt fet hardware! Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk min idag, series60 er tungvint og utdatert men sinnsykt fet hardware! hvilken forhandler? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Da her komplett den svarte inne på lager. Det betyr at min blir sendt i morgen:D Lenke til kommentar
groov Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk min idag, series60 er tungvint og utdatert men sinnsykt fet hardware! hvilken forhandler? Bestilt gjennom jobben, tror vi bruker Klart Svar. Lenke til kommentar
-ronin- Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fikk min idag, series60 er tungvint og utdatert men sinnsykt fet hardware! hvilken forhandler? Bestilt gjennom jobben, tror vi bruker Klart Svar. ...kjapt spørsmål; er det norske tegn på tastaturet på telefonen du har mottatt fra KlartSvar? (=> æ/ø/å) Lenke til kommentar
3121 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Da er min bestillt fra Mpx Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Faen! Jeg la inn bestilling 7.oktober. Håpet at jeg skulle bli blandt de første som skulle få... Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fikk min idag, series60 er tungvint og utdatert men sinnsykt fet hardware! hvilken forhandler? Bestilt gjennom jobben, tror vi bruker Klart Svar. ...kjapt spørsmål; er det norske tegn på tastaturet på telefonen du har mottatt fra KlartSvar? (=> æ/ø/å) Kan bekrefte at det er egne taster for både æ, ø og å. Lenke til kommentar
-ronin- Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Fikk min idag, series60 er tungvint og utdatert men sinnsykt fet hardware! hvilken forhandler? Bestilt gjennom jobben, tror vi bruker Klart Svar. ...kjapt spørsmål; er det norske tegn på tastaturet på telefonen du har mottatt fra KlartSvar? (=> æ/ø/å) Kan bekrefte at det er egne taster for både æ, ø og å. Jepp. Da har jeg omside mottatt denne selv - it's been a long time waiting, but it seems like it's been worth while! ;-) Kult at de denne gangen (dvs. i motsetning til E71) også har klart å inkludere 'å'-tasten! (Så vidt jeg kan erindre fantes denne kun tilgengelig via (sym/shift+) 'P'-tasten(?) øverst i høyre hjørne av tastaturet på forgjengeren... Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har bestilt meg grå E72 ettersom jeg ikke orker touch-lenger (først iPhone 3G og holdt ut med en LG Viewty lenge nå). Var en kompis av meg som hadde Pokemon (GBA elns) på sin E71. Vil det funke med E72? og er det noen andre utvidelser/spill elns som finnes til telefonen? Er bare Pokemon jeg tenker på (vokste jo opp med disse gameboy-spillene) egentlig, men ikke så viktig. Lenke til kommentar
lmsveen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har nå fått min nokia e72, og har i den forbindelse et spm. SD minnekortet som følger med synes å allerede være nesten fyllt opp. Etter å ha gått inn på filbehandling ser jeg at mappen som ligger under minnekortet som heter cities --> diskcache er på ca. 2600 mb. Jeg regner med dette har noe med GPS'en å gjøre? Kan noen andre bekrefte at dette ikke bare gjelder for min mobil? Litt bittert at 4gb minnekort nesten er fyllt opp før jeg har rukket å legge inn noe... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Da er den i hus også her. Grå versjon er også veldig lekker!! Endret 26. november 2009 av TheChef Lenke til kommentar
Sint08 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg fikk min E72-1 svart i går, og er kjempefornøyd. Har også testet N97 en periode, men den er altfor tungvinn å jobbe med i forhold til denne (det er min mening). Lenke til kommentar
3121 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fikk denne i går, storfornøyd. Enkel å sette opp epost, glimrende kvalitetsfølelse. Lenke til kommentar
-Polaris- Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Folk virker fonøyde med denne så langt? Den er jo bra dyr, men kanskje litt billigere på nett? E71 Var/er jo en prima telefon så jeg forventer intet mindre av denne. Har utrolig lyst på den. Genser: er den grei å se på, hørte rykter om at tastauret på den grå forsvant litt. Har utrolig lyst på den fargen selv så måtte bare høre. Da er den i hus også her. Grå versjon er også veldig lekker!! Lenke til kommentar
lmsveen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ingen som kan svare meg på om minnekortet er like fullt hos alle andre og eventuelt hvorfor? Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ingen som kan svare meg på om minnekortet er like fullt hos alle andre og eventuelt hvorfor?Ganske fullt ja. Tror mesteparte en noe kart som hører til Nokia Maps. Det er vel bare å slette, men kan hentes inn igjen senere ved behov. Selv har jeg byttet inn med ett 8GB-kort jeg hadde på min forrige telefon. er den grei å se på, hørte rykter om at tastauret på den grå forsvant litt. Har utrolig lyst på den fargen selv så måtte bare høre.Ikke noe problem med grå versjon. Gråfargen er såppas mørk at de hvite bokstavene er grei å se. I mørket så lyser jo tastene opp så da er det ikke mye forskjell fra den sorte versjonen. Veldig lekker telefon synes jeg da, men det er jo forskjellige meninger om det. Hvis du er usikker så bør du kanskje prøve å få sett den i butikken og sammenligne med den sorte. Lenke til kommentar
-Polaris- Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har fallt for den grå her så det blir nok garantert den :-) Rålekker er den uansett farge Ingen som kan svare meg på om minnekortet er like fullt hos alle andre og eventuelt hvorfor?Ganske fullt ja. Tror mesteparte en noe kart som hører til Nokia Maps. Det er vel bare å slette, men kan hentes inn igjen senere ved behov. Selv har jeg byttet inn med ett 8GB-kort jeg hadde på min forrige telefon. er den grei å se på, hørte rykter om at tastauret på den grå forsvant litt. Har utrolig lyst på den fargen selv så måtte bare høre.Ikke noe problem med grå versjon. Gråfargen er såppas mørk at de hvite bokstavene er grei å se. I mørket så lyser jo tastene opp så da er det ikke mye forskjell fra den sorte versjonen. Veldig lekker telefon synes jeg da, men det er jo forskjellige meninger om det. Hvis du er usikker så bør du kanskje prøve å få sett den i butikken og sammenligne med den sorte. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Til dere som har telefonen, kan dere skrive en lite review om den her? Vurderer sterkt å bestille E72, men vil gjerne lese litt om deres egne erfaringer først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå