TheChef Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fader å.. Gleder meg til E72.. Noen bra link til review? Gleder meg også veldig, men kjipt at det drøyer sånn... Vurderer å ombestemme meg og gå for den svarte pga. raskere levering, men har veldig lyst på den grå... AllAboutNokia.com har en del fyldige omtaler over flere "artikler". Lenke til kommentar
The1 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har lyst på denne nå. Noen som vet når denne kommer i nettbutikkene? Lenke til kommentar
OrnTeddy Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har lyst på denne nå. Noen som vet når denne kommer i nettbutikkene? Den er i salg nå: https://prisguiden.no/sok?pg-q=nokia+e72&n= Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Den har vært i nettbutikker lenge. Jeg bestilte hos Amentio 7.oktober. MEN estimert levering 20.oktober er stadig blitt utsatt og er nå 20.november (grå versjon). Ser i flere butikker at det nå også står 2.desember (mulig det var svart). Går bra å vente hvis bare datoen hadde vært fast... Endret 12. november 2009 av TheChef Lenke til kommentar
Mentosen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Studrab.no har nå den svarte varianten på lager til 3666,-. flere andre internettleverandører og datakjeden feks får inn på lager innen 1-2 uker Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Prisguide.no er ikke helt oppdatert til enhver tid. Hvis du kikker inn på studrab.no så ser du at E72 har antatt levering 2.desember... Lenke til kommentar
Doomcock Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ifølge Nokia skal denne være i butikkene nå. Det ser jo ikke ut som noen av de norske nettbutikkene har den inne så det er nok i beste fall noen som har vært litt raske med en pressemelding her. Håper iallefall dette endelig betyr at den er på tur ut til butikkene og at det bare er snakk om noen dager igjen nå. Jeg, som mange andre, begynner å bli utålmodige nå! kilder http://dailymobile.se/2009/11/16/nokia-e72-in-stores-now/ http://www.nokia.com/press/press-releases/...?newsid=1355243 Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Flott! Gode nyheter! Men det spørs om den norske versjonen (egne knapper) kanskje trenger noe ekstra tid for å komme ut i butikkene...? MS bruker jo noen ekstra dager på å lansere nye versjoner av f.eks Windows i norsk drakt, og det er jo software, så det skulle ikke forundre meg om man må bruke litt ekstra tid på å "bytte ut noen knapper" på telefonene til nordmenn... Håper det ikke stemmer Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Uuu, likte den pressemeldingen. Da er det bare og bestemme seg for farge og legge inn en bestilling:D Hvem tror dere får den inn først, komplett? Lenke til kommentar
-ronin- Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 <...>Men det spørs om den norske versjonen (egne knapper) kanskje trenger noe ekstra tid for å komme ut i butikkene...? MS bruker jo noen ekstra dager på å lansere nye versjoner av f.eks Windows i norsk drakt, og det er jo software, så det skulle ikke forundre meg om man må bruke litt ekstra tid på å "bytte ut noen knapper" på telefonene til nordmenn... Håper det ikke stemmer ...er det noen som har fått (eller kan) bekrefte at Nokia E72 faktisk kommer med "norsk" tastatur, dvs. med dedikerte knapper for nasjonale tegn...?! (les; æ/Æ, ø/Ø, å/Å) Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tok det som en selvfølge, men har ikke noe bekreftet info om det. Men det ville jo vært rart i og med at E71 har det... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har snakket med Nokia idag. Den hyggelige damen sa at butikkene skulle få den i løpet av 1 til 2 uker og at den kom med norsk tastatur layout Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har snakket med Nokia idag. Den hyggelige damen sa at butikkene skulle få den i løpet av 1 til 2 uker og at den kom med norsk tastatur layout WEEEEEEE! Dagens beste nyhet:D Lenke til kommentar
LP-mobile Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 da er en svart E72 med norsk layout i hus =) kan bare fortelle at det bare er å glede seg, hele mobilen oser av kvalitet og imotsetning til e71 så har denne en helt egen Å tast, selv om den ligger noe snodig til da den er til venstre for ctrl tasten, noen andre som har fått den ennå? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 da er en svart E72 med norsk layout i hus =) kan bare fortelle at det bare er å glede seg, hele mobilen oser av kvalitet og imotsetning til e71 så har denne en helt egen Å tast, selv om den ligger noe snodig til da den er til venstre for ctrl tasten, noen andre som har fått den ennå? Ey, hvor kjøpte du din ifra? og pris? Lenke til kommentar
LP-mobile Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 vet ikke pris, men fikk den gjennom noen kontakter i Nordialog så de burde vel hvertfall ha den inne på lager nå. var egentlig litt overrasket for datoen som jeg opprinnelig hadde fått oppgitt var 2.12 og det var den datoen de hadde fått fra nokia fikk jeg vite men gjorde meg intenting å få den nå =P Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Grattis! Det var fint å høre! Da er det vel ikke lenge til det skjer noe Endret 21. november 2009 av TheChef Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Gratis ja. Sånne nyheter liker vi. Kanskje min kommer til uka da:D Lenke til kommentar
emur Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nokiabutikken i byporten har den inne nå. Var innom i dag og fingret litt med den.. aaaaaa deilig.... Denne SKAL jeg ha. 4600,- u/abo Lenke til kommentar
nixxan Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 ser at flere nettbutikker nå sier de skal få inn den svarte varianten i løpet av helga/mandag... noen med mer inside info? Snakket med en kamerat som sa at de hadde fått den inn på Telebutikken Byporten! Så det kan ikke være lenge til de har den i nettbutikkene også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå