magle Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 hei, har en microsoft intellimouse optical explorer, som går til dataen via usb-kabel, inn i ps2 adapter og inn i pc. fikk ikke den til å funke med usb tilkobling. men den lyser når jeg til og med har slått av datan! åssen får jeg av det, går det ann? hilsen magnus Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Du meiner at dioden inne i musa lyser? I så tilfelle får du ikkje slått den av nei. Lenke til kommentar
magle Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 ja, mener at dioden lyser når dataen er avslått. det er ikke så veldig plagsomt, men syntes bare det var litt rart. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 har det samme på tastaturet mitt, tror det er noe med hovedkortet, virker som om det ikke slår av strømmen til ps2-portene. Jeg har et MSI K7T266PRO Akkurat det samme på broren sinmaskin (samme hovedkort) Har ikke sett det på noen andre maskiner, enda Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Grunnen til at den ikke skrur av strømmen ti PS/2 portene, er fordi du (hvis du har enabla det i BIOS) kan skru på PC'n ved å trykke en tast, eller røre på musa. Tror jeg da.....er i allefall sånn på mitt HK. _________________ Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours... [ Denne Melding var redigert av: _StatuS_ på 2002-01-23 11:54 ] Lenke til kommentar
xthal Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 status: det der hørtes jo fornuftig ut... må teste det ut når jeg kommer hjem :smile: Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Det stemmer det Status skriver. Jeg ble også MEGET overasket da jeg fikk meg nytt hovedkort for en stund siden, og musen lyste etter jeg slo av maskinen :smile: Du kan bestemmme i BIOS om maskinen skal slå seg på når du trykker på musa, tastaturet osv. Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 10:12, [LOST]Snik skrev:Du meiner at dioden inne i musa lyser?I så tilfelle får du ikkje slått den av nei. Oki, sorry tenkte på mi eiga trådlause optiske, den slår iallfall aldri av :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå