kaaasen Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Heisann! Pengene brenner i lommen enda, og etter en titt i dagens VG så jeg at Lefdal har et tilbud på en 42" LCD TV fra LG med modellnavn 42F2500. Jeg har søkt endel, og kikket på LG sine egne sider, og TVen nevnes så å si ingen steder. På den andre siden har vi Panasonic TX-P42G10E som etter de få testene jeg har sett skal være god på både konsollspilling og det som er. Denne vil koste meg 3000 kroner mer - i tillegg til at det er plasma. Er det noen som har noe fornuftig å si her? Er Panasonicen verdt 3000 kroner mer? Det er litt vanskelig å si, siden jeg som sagt ikke finner noe informasjon om LG TV'en annet enn det Lefdal oppgir på siden sin... All hjelp mottas med takknemlighet. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 G10 er nok verd pengene siden den har det nye PDP panelet til Panasonic. Dette gir lavere strømforbruk, dypere sortnivå, økt lysutbytte og ikke minst, mer eller mindre null input lag. Sistnevnte gjør skjermen svært attraktiv som gaming skjerm. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Tusen takk for et godt begrunnet svar Stakk innom de to aktuelle kjedene som visstnok skulle ha disse TVene på tilbud, men på Elkjøp (Drammen) hadde de ikke fått inn TVene de reklamerte for, og ville ikke få de inn før om to uker heller. Dette gjaldt da Panasonicen, så den fikk jeg dessverre ikke sett. Når det gjelder LG'en skuffet den stort. Selv om prisen i utgangspunktet var høy var det ikke noe imponerende syn på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå