Gå til innhold

RROD Fix i Drammen

Ullsokk1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei der ute! :D

Lurte på om det er noen som klarer å fikse RROD, eller noen som vet om noen som klarer det.

Jeg har ødelagt klistremerket, så garantien er ødelagt. Som dere har skjønt vil jeg helst ha noe ganske lokalt :)

-Ullsokk1

De som gjør dette, med garanti, tar rundt 800kr, så det er neppe verdt det siden ny boks koster 1000,- ;)

Så mitt forslag blir å selge den du har, og kjøpe deg en ny... Det er flere som kjøper defekte bokser, meg selv inkludert ;)

Lenke til kommentar

En kompis sendte sin 360 med RROD til Microsoft, ikke bare var garanti-klistremerket delt i to og den var flashet, han hadde til og med glemt igjen et backup-spill i den! Jeg lo meg halvt ihjel da han kom på at han hadde glemt å ta det ut først.

Men jaggu kom den ikke tilbake, fiks ferdig reparert. Men backup-spillet var borte. Tviler på at han hadde noen grunn til å klage. :D

Lenke til kommentar
Hvis Xboxen er ødelagt og han ikke får sendt den på rep. er du ikke helt nøtt i hodet hvis du prøver towel trick. Bedre å fikse den midlertidig enn å ikke få brukt boxen.

Feil, man gjør bare ting værre. Greit nok at den funker i noen dager, men så blir det bare værre og værre.

Får han ikke fikset den hos MS, så kan han derimot PRØVE å fikse det selv, med x-clamp fix++++ Men hvis han da IKKE får det til, så kan han glemme å få noe igjen for boksen, da er den bare å skrote.

Hvis han IKKE vil fikse på den selv, så kan den selges som den er nå, og han kan kjøpe seg ny til 1000,- med HDMI osv ;)

Lenke til kommentar
Hvis Xboxen er ødelagt og han ikke får sendt den på rep. er du ikke helt nøtt i hodet hvis du prøver towel trick. Bedre å fikse den midlertidig enn å ikke få brukt boxen.

Hva hjelper det at den virker først i 3 dager så to så helt dø. Som cossiemk1 sier prøv xclamp.

http://llamma.com/xbox360/repair/ring_of_l...x-clamp_fix.htm Der ser du en guide. De har sin egen nettshop å. Så du kan bestille ting du trenger derifra.

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...