Ullsokk1 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei der ute! Lurte på om det er noen som klarer å fikse RROD, eller noen som vet om noen som klarer det. Jeg har ødelagt klistremerket, så garantien er ødelagt. Som dere har skjønt vil jeg helst ha noe ganske lokalt -Ullsokk1 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Klistremerker kan kjøpes fra eBay. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei der ute! Lurte på om det er noen som klarer å fikse RROD, eller noen som vet om noen som klarer det. Jeg har ødelagt klistremerket, så garantien er ødelagt. Som dere har skjønt vil jeg helst ha noe ganske lokalt -Ullsokk1 De som gjør dette, med garanti, tar rundt 800kr, så det er neppe verdt det siden ny boks koster 1000,- Så mitt forslag blir å selge den du har, og kjøpe deg en ny... Det er flere som kjøper defekte bokser, meg selv inkludert Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Fått en liten pekepinn nå Så takker for svar hittil! Billigste er vel å kjøpe nye klistremerker? xD Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Må man virkelig ha ett garantiklistermerke?! Microsoft går vell ikke over loven? Du skal ha 5 år reklamasjonsrett, og den brytes ikke ved at du fjerner ett klistermerke. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 umm, ja. Det er ingen som har fått rrod av å ødelegge et klistremerke. send konsollen inn til microsoft og la de reparere den. Hvis den er over 3 år må du dessverre sende den inn via forhandler. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 En kompis sendte sin 360 med RROD til Microsoft, ikke bare var garanti-klistremerket delt i to og den var flashet, han hadde til og med glemt igjen et backup-spill i den! Jeg lo meg halvt ihjel da han kom på at han hadde glemt å ta det ut først. Men jaggu kom den ikke tilbake, fiks ferdig reparert. Men backup-spillet var borte. Tviler på at han hadde noen grunn til å klage. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Kan vel bare satse på å sende den på rep da? Vits å flashe ned tilbake? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er gratis å sende inn, så skader ikke å prøve. Best å flashe ned igjen tror jeg. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Om man gjør towel triks er man helt nøtt i hodet. Du bør ikke gjøre det Prometherion sendte video om. Det vil bare fu**e opp xboxen enda mer. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvis Xboxen er ødelagt og han ikke får sendt den på rep. er du ikke helt nøtt i hodet hvis du prøver towel trick. Bedre å fikse den midlertidig enn å ikke få brukt boxen. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvis Xboxen er ødelagt og han ikke får sendt den på rep. er du ikke helt nøtt i hodet hvis du prøver towel trick. Bedre å fikse den midlertidig enn å ikke få brukt boxen. Feil, man gjør bare ting værre. Greit nok at den funker i noen dager, men så blir det bare værre og værre. Får han ikke fikset den hos MS, så kan han derimot PRØVE å fikse det selv, med x-clamp fix++++ Men hvis han da IKKE får det til, så kan han glemme å få noe igjen for boksen, da er den bare å skrote. Hvis han IKKE vil fikse på den selv, så kan den selges som den er nå, og han kan kjøpe seg ny til 1000,- med HDMI osv Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Error code 0102 Trur jeg det var. Kontakt mellom GPU og et eller annet som har blitt ødelagt -.-' Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvis Xboxen er ødelagt og han ikke får sendt den på rep. er du ikke helt nøtt i hodet hvis du prøver towel trick. Bedre å fikse den midlertidig enn å ikke få brukt boxen. Hva hjelper det at den virker først i 3 dager så to så helt dø. Som cossiemk1 sier prøv xclamp. http://llamma.com/xbox360/repair/ring_of_l...x-clamp_fix.htm Der ser du en guide. De har sin egen nettshop å. Så du kan bestille ting du trenger derifra. Lykke til Lenke til kommentar
Makri Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Towel metoden funker som bare faen den. Boxen min fikk RROD for 2 år sia, spilte på den for 2 timer siden, funker som bare det. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Du er sikker på at du ikke bare fikk et fake rrod ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Towel metoden funker som bare faen den. Boxen min fikk RROD for 2 år sia, spilte på den for 2 timer siden, funker som bare det. Det hadde sikkert funka og bare koble fra alle kabler, og så koble det sammen igjen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå