Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Pc fryser hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Hei! Problemet er at min pc fryser etter alt fra 5 min til 30min i windows, Jeg spiller ingen heavy spill og det virker ikke som det er noe som "trigger" det. men det kom etter jeg installerte jensen trådløs nettverkskort(sånn man plugger inn i usb) jeg har oppdatert driveren til det men uten hell. Jeg har sjekket tempratur og cpu ligger på 45c og gpu ligger rundt 62c Dette er vel ikke for høyt? Jeg koblet også ut alle harddisker bortsett fra system disk men uten at det ble noe bedre. Vurderer å formatere hvis det hjelper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at dette kan være en dårlig strømforsyning. Det du kan gjøre er å ta en rollback hvis du ikke har deaktivert system restore. Det kan være en tilfeldighet selv om det er naturlig å tro at det er noe i driveren som ikke er fullstendig kompatibelt med windows versjonen du kjører.

Lenke til kommentar
Min erfaring er at dette kan være en dårlig strømforsyning. Det du kan gjøre er å ta en rollback hvis du ikke har deaktivert system restore. Det kan være en tilfeldighet selv om det er naturlig å tro at det er noe i driveren som ikke er fullstendig kompatibelt med windows versjonen du kjører.

takk for svar :) skal prøve dette. er litt usikker på om jeg har deaktivert det eller ikke. har ikke formatert pc'en på over et år. *flaut*

Lenke til kommentar

Ok, jeg tror det fungerer nå. Det jeg gjorde var: system restore for 5 dager siden ( før jeg instalerte jensen air:link usb nettverkskortet... ) Så installerte jeg den gamle driveren. Nå ser alt ut til å være i orden. har hvertfall ikke klikket på 1time nå ( ny rekord) kanskje litt tidlig å friskmelde men.. :) ser bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...