john_a Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har akkurat fått en mp3-spiller (geil pocket muse 128mb) som jeg bestillte på ps-data's tilbud forrige uke. Da kostet den like mye som versjonen med 64mb, men da jeg sjekket hjemmesidene dems i dag så hadde de satt ned prisen på 64mb versjonen istedenfor å sette opp prisen på 128mb versjonen! Er dette egentlig lov? Bittert for meg iallfall.... Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva er problemet? Ville du heller kjøpt 64MB versjonen til en hundrigs mindre...? Lenke til kommentar
john_a Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Det kan jo ikke reklameres som ukens tilbud hvis det er fast pris og da sette 64mb versjonen til den samme prisen for at det skal virke billigere!! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Om det er lovlig å sette ned priser på varer som er noe utdatert? Sikkert ikke! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Mente ikke å være flåsete, men dette er nok et naturlig orisfall på et produkt som blir erstattet av et nyere og bedre (128 MB istedet for 64) Lenke til kommentar
john_a Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Men å kalle 128mb versjonen for ukens tilbud når det er den nye fastprisen? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 For alt du vet så kan prisen ha økt ved tilbudets slutt, for så å ha sunket igjen før du sjekka uka etterpå Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 At prisen falt en uke etter den var på tilbud har vel ingenting med saken å gjøre, tilbudsprisen var jo satt i forhold til hva spillern kostet den uken du kjøpte den. Det blir jo det samme som med en prosessor som var på tilbud hos komplett for en tid siden, et par uker etter tilbudet falt jo prisene til under tilbudsprisen, men det kan man jo ikke kalle juks, hva om prisen isteden hadde steget uka etter skulle da psdata ha ringt deg og sagt desverre nå er varen blitt dyrere så du må nok sende oss en hundrings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå