Nauz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) http://www.megabillig.no/index.php?page=pr...155&id=2133 http://www.megabillig.no/index.php?page=pr...148&id=2035 http://www.megabillig.no/index.php?page=pr...159&id=2066 Helt tilfeldige produkter, men ca samme prisen og gud vet hvor mye bedre lyd enn ved små coax'er og den billigste JBL-sub'en i gata. Det tilbudet med komponentsettet + spiller var kurrant, men totalen overstiget budsjettet til trådstarter med 2500kr + han må ett kabelsett, men sikkert gode komponenter. En mulighet er å starte med et godt fronsett, en forsterker og en cd-spiller + et kabelsett. Så kan du kjøpe subwoofer senere. Endret 17. juni 2009 av Nauz Lenke til kommentar
akle Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Vil ikke si at ca 2000 over er ca samme pris men... Det var en del ukjent, men så er jo jeg ukjent innen bilstereo verdenen og da Har du gått bort fra og kunne bygge basskassen selv? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Vil ikke si at ca 2000 over er ca samme pris men... Det var en del ukjent, men så er jo jeg ukjent innen bilstereo verdenen og da Har du gått bort fra og kunne bygge basskassen selv? Kjenner flere som har bygget basskassene sine selv av mdf-plater! Er ikke så vanskelig, googler du litt finner du sikkert en guide med arbeidstegninger. Ellers ville jeg sjekket ut Bilstereoforumet.no , Bilforumet.no og AVforum for tips og råd. Kan ikke komme med noen konkrete anbefalinger til høytalere og subwoofer som passer budsjettet ditt, men har hørt gode ord om Pioneer og Alpine sine cd-spillere og høytalere fra Focal og Hertz. Jbl utstyret jeg monterte i Corollaen er ikke akkurat det beste på markedet , men syntes det spiller bra med tanke på at det ikke kostet all verden. Betalte ca 5000kr for alt inkludert kabelsett og syntes det spiller greit til prisen. Kjøpte det på Brl i Sverrige( Link). Edit: Forslag til komponenter fra elutstyr.no: Focal 130a1 4ch dynabel forsterker Pioneer deh 2100 cd-spiller Da mangler du et kabelsett, basselement og kasse. Har hørt flere nevne at Dynabell sine elementer gir mye lyd for penga. Kanskje dette kunne vært noe? Prisen hadde i såfall kommet på ca 5600kr. Endret 17. juni 2009 av Nauz Lenke til kommentar
akle Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Takk for alt så langt. Kabel får jeg vel på biltema!? Gjorde det til hjemmekinoen og det funket bra. Hvilken dimensjon bør det i så fall være? Tror jeg skal ta en prat med en kammerat som kan en del, prøve å lure han til å hjelpe med litt med montering:P Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kabler på biltema er null stress, ja. For et slikt lite oppsett holder det med 8mm^2 kabelsett. Montering er enkelere enn du tror dersom alt passer stock, det gjør det jo ikke i dette tilfellet så litt assistanse kan jo være å foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå