Therese1989 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Hei Jeg skal opp i muntlig eksamen i religion i morgen og trenger hjelp til siste oppgaven: Aktuelle saker fra dagens samfunn som kan relateres til abort Jeg skal ha eksamen i morgen kl: 12, trenger gode saker. Please trenger hjelp:( Trenger virkelig svar så fortest mulig Takk Jeg må også gjøre rede for abort i forhold til menneskesynet, jeg skrev litt om det, har dere noen ideer til det? Endret 15. juni 2009 av Therese1989 Lenke til kommentar
Jeunesse Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hmm. hva med saken om abortlegen som ble drept for en stund siden? Lenke til kommentar
Jeunesse Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 - FrP tilbyr tidlig fostersjekk, altså undesøkelser som kan fortelle om barnet er syk, oppfordrer til abort? - Flertallet i USA mot selvbestemt abort i følge ny undersøkelse - Flertallet av tennåringsgraviditeter ender nå med abort. (engelsk) Lenke til kommentar
Therese1989 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Tusen takk du hjalp meg virkelig:) Lenke til kommentar
Therese1989 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Kan dere gjøre rede for meg vær så snill om abort i forhold til menneskesynet:) Lenke til kommentar
Beagut Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg skal også opp i religion i morgen.. Kan noen være så snill å hjelpe meg med dette: Er mennesker fritt eller bundet? A. Gjør rede for hva kristendommen og buddhismen + livssynshumansimen mener om det sprøsmålet. B. Hva mener kristendommen, buddhismen og livssynshumanismen om denne påstanden: "Forbrytere med en vanskelig bakgrunn bør få lavere straff enn en med en mer ressurssterk bakgrunn". TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå