Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg sliter med fett hår. Selv når jeg vasker det er det fortsatt fett. Vasker det ca hver andre dag. Har prøvd forskjellige sjampoer. Råd, tips og hjelp ønskers. Lite kult å gå rundt med fett hår hele tiden.. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei Bare slutt å bruk sjampo når du dusjer, etter et par uker vil håret ikke lenger være så "fettete". Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Flere uker uten sjampo? Blir håret rent av det? Uansett, takk for tipset Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 bruk riktig shampoo.. Kjøp shampoo hos frisøren, eller prøv ut "head and shoulders" shampooen, eller en spesialshampoo mot fett og IKKE tørt hår.. Cluet er riktig shampoo, ikke mamman din sin! Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg sliter også med det "problemet" der, men unngår det ved å vaske håret hver dag. Det har jeg egentlig gjort siden jeg kom i puberteten, så sant det er mulighet for det. Vasker jeg ikke håret om morgenen, blir det seende veldig fett ut utover dagen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 1. Bruk skikkelig shampoo, ikke den fra Rimi. 2. Bruk riktig type shampoo for din type hår. 3. Skyll ut godt all shampoo når du er ferdig. 4. Skyll håret i kaldt vann før du går ut av dusjen (ikke noen vitenskaplig, men gjør dette alltid selv da håret føles renere og lettere å gre) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hvilke sjampoer anbefales? Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Det viktigste er å ikke bruke sjampo hver dag, to-tre ganger i uken er nok Endret 15. juni 2009 av HauksA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå