hifiking Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Som noen vet er det kvalifiseringsrunder til EM i overklokking her i Norge. Det er MSI som arrangerer og hw.no som står for de norske rundene. Reglene er ikke helt som vanlig, for poenget her er å klokke for best prosentvis økningfra stock i SuperPI 1M og 3DMark01. Vi lurte lenge på hvordan vi skulle løse dette, dp sikter vanlighvis høyere. Jeg hadde et skjermkort som klokker relativt bra, og vi vurderte å bruke dette. Men da det kom til prossessor og prosentvis overklokking er det desverre kun dårlige som duger. Celeron faktisk. Og med så dårlig prossessor er den en flaskehals selv på stock med et skjermkort på PCIe sporet. Dermed var det det samme hvilket skjermkort vi brukte, så lenge det var nok kraft i det til at prossessoren var flaskehalsen også på full OC. Her følger et knippe bilder fra våre forsøk på prosentvis overklokking. Her er resultatene. Stock Flere å velge mellom Det er litt jobb å holde prossessoren kald Og kaldt blir det Det er godt da et run lykkes Ikke alle delene overlever, men flammer har vært morsomt siden tidene morgen og bringer frem barnet i oss alle. Endret 14. juni 2009 av hifiking Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 gøy var det i hvert fall! vi møtte bytte hk fordi det døde.... Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hehe, håper dere har brannvesen og redningsmannskap i tilfelle Lenke til kommentar
weebl Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 der så det ut som om det var en salig blanding av varmt og kaldt ja Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) FSBwall my ass Jeg og Wheelman bør vel ha vår del av kred'en, vi som mekka kjøling. Uten oss måtte dere ha kjørt på cascade. Tenk det! Endret 15. juni 2009 av knopflerbruce Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 FSBwall my ass Jeg og Wheelman bør vel ha vår del av kred'en, vi som mekka kjøling. Uten oss måtte dere ha kjørt på cascade. Tenk det! WRONG, greit nok, jeg sparte 200kr via deg på nitro.. OG jeg sparte meg å borre 4 hull i potten til Sturla. uansett, takk for lånet av pot og kjøp av nitro. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 FSBwall my ass Jeg og Wheelman bør vel ha vår del av kred'en, vi som mekka kjøling. Uten oss måtte dere ha kjørt på cascade. Tenk det! WRONG, greit nok, jeg sparte 200kr via deg på nitro.. OG jeg sparte meg å borre 4 hull i potten til Sturla. uansett, takk for lånet av pot og kjøp av nitro. Prøver bare å få opp street kred-en vår da Ikke vær så kjip! Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ser veldig bra ut! Hvordan fungerte Dragon F1? Like bra som alle sier? Keep pushing it Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ser veldig bra ut! Hvordan fungerte Dragon F1? Like bra som alle sier?Keep pushing it sturla sin pot er bedre. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Pene resultater Har dere flere resultater på lager? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Ser veldig bra ut! Hvordan fungerte Dragon F1? Like bra som alle sier? F1 er et greit allround rør. Klart, det fins de som gjør det bedre på nitro, men tror du skal lete en del før du finner noe som gjør det markant bedre på tørris - som iogforseg er litt mer hverdags enn nitro Endret 16. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå