Oook Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Hei. Jeg opplever at skjermen av og til blinker, den blir helt svart. Jeg opplever også at dersom jeg har svart skrivebordsbakgrunn og åpner spotify, svartner skjermen og begynner å blinke. Jeg får også samme problemet dersom det er svart bakgrunn på noe, og andre farger kommer inn i skjermbildet. Det virker som det er noen spesielle farger som får skjermen til å svartne og begynne å blinke. Jeg har prøvd å oppdatere driverne, men installasjonen stopper og fryser etter den er kommet ca. halvveis. Er det noen som vet hva dette kan være? Endret 14. juni 2009 av Oook Lenke til kommentar
Oook Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg byttet til vga-kabel, eller hva det heter. Nå fungerer det. Bruker jeg DVI derimot begynner den å blinke. Har skjermen takket for seg? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå