Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten blir sint på meg uten grunn og bryr seg ikke..

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Knust_*

Okey, jeg er skikklig fortvilet og forvirret.

Jeg har vert sammen med kjæresten min i et halvt år nå, og denne siste måneden har noe skjedd med han. Det hele startet med at han sluttet å svare meg på meldinger for noen uker siden. Jeg konfronterte han med det, og spurte han hva som var galt, siden han ikke svarte. Da fikk jeg dette slengt oppi fjeset :Bare fordi vi er sammen så trenger vi ikke å snakke hele forbanna tiden! Jeg har ikke blitt såret på en så brutal måte før, og dette var ikke hyggelig å få fra kjæresten sin. Ukene gikk og vi snakket mindre og mindre, fordi han mener at eg maser for mye på han og slikt. Så jeg har da selfølgelig passet på å ikke snakke for mye med han, noe som gjør slikt at jeg kanskje for en melding om dagen istede for 20 eller noe sånt. Så får ikke så lenge siden så begynte eg å snakke om oss og at jeg følte at det var noe galt. Og da klikket det fulstendig for han. Han ble veldig sint og sa at alt som kom ut av munnen min var drama, og at jeg ikke skulle snakke om oss. Fordi vi var helt okey, det var ikke noe galt så jeg måtte bare slappe av. Jeg spurte han stille om eg ikke skulle snakke om følelsene mine og hva jeg følte og slikt, da fikk eg et strengt Nei!

Dette har gått veldig utover meg og han skjønner det ikke selv. jeg har prøvd å snakke med han flere ganger om det er noe som har skjedd, elelr vist det er noe galt, og da blir han enten sur, eller så sier han at det ikke er noe. Men det må jo være et eller ant. Før spurte han meg alltid hva som skjedde, hva jeg tenkte på osv. Nå vil han ikke en gang vite hvor eg er. Han har begynt å bryte avtaler og slikt også. Jeg begynner å bli veldig lei av oppførselen hans, for to dager siden ble han sur på meg fordi eg sa ifra at jeg ikke var hjemme. Jeg gråter alt for mye den siste tiden og har virkelig prøvd å snakke med han at det er noe galt, men han mener at han har rett. Jeg føler det er min feil, men vet ikke hva jeg har gjort, har gjort alt han ville og alltid tatt hensyn til han. Men han tar aldri hensyn til meg. Hva skal eg gjøre? Han sårer meg hele tiden ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Knust_*

Jeg skjønner ikke noe.. Han var helt perfekt helt til denne siste tiden.

Han kjøpte gaver til meg, spurte meg alltid hva jeg gjorde. Ville vite hva jeg tenkte, og alt du kunne ønske deg i en gutt, også nå plutselig, er hanb helt aneledes

Lenke til kommentar
Sett deg ned og konfronter han med dette. Dersom han unngår dette eller blir sint, kan dette tyde på at han er utro. Men ikke gi selv om han går vekk og bare fortsett til du får vite svaret.

Det blir da litt overdramatisk å trekke den slutningen. Men at han kanskje har blitt lei av deg er vel ganske tydelig. Kanskje han føler at det har blitt litt for tett og må trekke seg unna en liten periode. Hadde kjæresten min sendt 20 meldinger om dagen, hadde jeg blitt ganske lei etterhvert også..

Det at han har begynt å bryte avtaler og ikke vil snakke så mye med deg, kan være et tegn på at han har mistet noen av følelsene for deg. Det at han ikke vil snakke om forholdet og om følelser, kan jo være at han er veldig usikker selv. Kanskje han ikke vil innse at han har mistet følelser, og derfor synes det er veldig vanskelig å snakke om.

Prøv å gi han litt tid. Hvis han fortsetter på samme måte, må jo du vurdere hvor lenge du er villig til å gå..

Lenke til kommentar

Skjønner litt hvordan du har det, opplevde noe av det samme i forrige forhold... Jeg lot meg dessverre finne meg i det altfor lenge, men ikke gjør det. Det fortjener du ikke.

Men, jeg tror ikke han trenger å være utro av den grunn ;)

Lenke til kommentar

Han høres ut som et ekstremt tilfelle. 20 mld/dagen hadde jeg også blitt sliten av etter hvert, men måten han svarer på og hvordan han behandler deg skal du ikke finne deg i.

Tenk grundig over hvorvidt du fortsatt vil være sammen med han. Vil han ikke snakke om det som plager deg, så er vel det akkurat svaret du trengte.

Lenke til kommentar

Du maser garantert for mye, og blir needy, noe ihvertfall jeg, og sikkert de fleste gutter syntes blir litt for mye til tider... Det er ikke slik at du MÅ snakke med han vær dag. Vanlige mennesker har også andre venner og ting de ønsker å bruke tiden sin på, du eier han ikke. Snakk med han om det, så kanskje han forstår at du trenger mye oppmerksomhet, eller bruk vennene dine... Bare prat med han, det løser mye mer enn å be oss om å forstå hvorfor han blir sint på deg..

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Det er som regel en grunn til så plutselig endring av oppførskjel. Akkurat hva det kan være er vanskelig å si.

Er det noe spesielt som har skjedd i livet hans i det siste, som ikke nødvendigvis bunner ned i forholdet deres?

F.eks. eksamener som ikke har gått slik de skulle, vanskeligheter innad i familie, dødsfall, etc.

Det kan være grunner til at han oppfører seg sånn uten at det trenger å bety at forholdet deres er i trøbbel. Hvis det der i mot ikke er noen andre grunner enn forholdet deres til at han skal oppføre seg sånn, kan det være at han er lei av forholdet og har begynnt å ta det for gitt. Det kan hende han er for feig til å slå opp, og derfor oppfører seg dårlig helt til du slår opp med han.

Som sagt kan det være utallige grunner til at han oppfører seg sånn, og det er vanskelig å si hva det kan være på den infoen vi kan få på et forum. Så du må nok finne ut av dette ved å se saken fra alle sider, og så finne ut av hva som kan gjøres med saken.

lykke til :)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke noe.. Han var helt perfekt helt til denne siste tiden.

Han kjøpte gaver til meg, spurte meg alltid hva jeg gjorde. Ville vite hva jeg tenkte, og alt du kunne ønske deg i en gutt, også nå plutselig, er hanb helt aneledes

Det kalles å være nyforelsket akkurat den biten, hyggelig tid, men svir litt på pengepungen.

Men har du kanskje tenkt på at han faktisk kan være lei av deg? Mener ikke noe frekt med det. Men hvis han er lei av deg / forholdet deres, men tør ikke si ifra. Så bruker han kjeft og slikt, så du holder deg litt mer unna? Vet ikke jeg, men dere burde iallefall snakke.

Og ikke ta noe av det jeg skrev særlig innpå deg, ikke sikkert det stemmer vettu.

Lenke til kommentar

Hei.

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Bare prat med han, det løser mye mer enn å be oss om å forstå hvorfor han blir sint på deg..

Så får ikke så lenge siden så begynte eg å snakke om oss og at jeg følte at det var noe galt. Og da klikket det fulstendig for han. Han ble veldig sint og sa at alt som kom ut av munnen min var drama, og at jeg ikke skulle snakke om oss. Fordi vi var helt okey, det var ikke noe galt så jeg måtte bare slappe av. Jeg spurte han stille om eg ikke skulle snakke om følelsene mine og hva jeg følte og slikt, da fikk eg et strengt Nei!

Ser ut til at det allerede er gjort et forsøk på det.

Hvis du har prøvd å prate med han, til ingen nytte, viser det kanskje mangelen på kommunikasjonsvillighet, noe som er essensielt. Det nytter jo ikke om han ikke vil møte deg på halvveien. Som nevnt av andre her, virker som han tar deg for gitt, og kanskje ikke skjønner hva han har, før han ikke har deg mer.

Sier ikke at du er nødt til å slå opp, men tenk deg godt igjennom, vil du ha det sånn?

Endret av SaintIda
Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen, jeg klarer ikke å være sammen me de samme folkene(utenom de beste kompisene seff) uten at de går meg på nervene. Han er nok trolig bare drittlei av alt masset, selv om det ikke er "massete". Jeg hater virkelig meldinger selv, sitte å fikle med den forbanna telefonen, en samtale på 3 min og stille resten av dagen er mye bedre.

Tror faktisk de fleste gutter, uten å si noe sikkert nå, hater å få 100 forbanna småmeldinger.

Lenke til kommentar

Prøv å la han være i fred noen dager, hvis han da er likedan når dere ta tar kontakt neste gang ville jeg ha tatt det opp igjen og kanskje bringt opp tema om det er noe vits å fortsette forholdet. Synes ikke det ser så veldig lyst ut for din del, men gi det en sjanse med å la han få litt rom, ikke send en melding om dagen bare kutt det ut helt en periode og la han være helt i fred, han irriterer seg sikkert grønn hver gang du tar kontakt selv om det bare er en gang om dagen. Går det noen dager vil han kanskje roe seg litt, bedrer det seg ikke bør du slå opp, samme hvor mye følelser osv du har så vil det aldri fungere og det er ikke noe vits å sløse bort masse energi og krefter på noe som er døfødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...