IMG_123 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei folkens, da slenger jeg ut et nytt bilde som dere skal få lov til å bedømme! Tittelen er en av de sprekere jeg har kommet opp med, tenkte det kunne være litt artig til en forandring. Håper dere liker bildet, men ikke være redd for å si ifra om det er noe som burde vært anderledes! Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Beklager bumpen, men er det ingen som har noe å si om bildet? Hadde satt stor pris på litt kritikk! Lenke til kommentar
swahili Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er dette gjort i photoshop? Jeg likte det hvertfall Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Syns det er et stilig bilde jeg Har ikke så mye greie på tekniske ting, så kan ikke gi deg noen kritikk Pent, syns jeg. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Kjekt dere liker det da! Jeg har brukt photoshop til å korrigere farger, kontrast o.l. men det er ingen manipulasjon om det var det du tenkte på Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Syns det er veeeldig merkelig at du ikke har fått mer tilbakemelding på dette bildet! Meget fint motiv, bra eksponering, spennende farger og jeg får følelsen av at jeg kjenner bladet detter nedover... Har ikke noe umiddelbart å kritisere på dette, annet enn at det hvite kanskje kan være litt i skarpeste laget for mine øyne Bra! Lenke til kommentar
swahili Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kjekt dere liker det da! Jeg har brukt photoshop til å korrigere farger, kontrast o.l. men det er ingen manipulasjon om det var det du tenkte på Nå ble jeg nysgjerring, hva er egentlig bakgrunnen da? Bildet var hvertfall tøft, nok en gang. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Syns det er veeeldig merkelig at du ikke har fått mer tilbakemelding på dette bildet! Meget fint motiv, bra eksponering, spennende farger og jeg får følelsen av at jeg kjenner bladet detter nedover... Har ikke noe umiddelbart å kritisere på dette, annet enn at det hvite kanskje kan være litt i skarpeste laget for mine øyne Bra! Ifølge "reglene" så skal man jo beholde en del detaljer i de hvite områdene, men her har jeg bevisst brutt disse reglene for å få den kontrasten og effekten jeg ønsket. Den gjennomslittlige verdien for rødt grønt og blått er vel 248 i de lyse områdene, så det er jo ganske drøyt. Det blir vel en smakssak om det blir for mye eller ikke. Jeg har ihvertfall muligheten til å lage en litt mørkere versjon om det skulle være å foretrekke Og til dere som lurer på hvordan dette egentlig er tatt, så er faktisk ikke bladet i bevegelse. Det er klistret fast til en glassrute med persienner bak Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Utrolig kult! Likte det! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Bra bilde. Som om løvet faller uendelig nedover. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kjempefint bilde. Er selv glad i enkle bilder uten for mye rot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå