Backwards Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Pc'n min får bluescreen etter 30sek etter den har blitt slått på. Jeg får ikke sett feilkoden i bluescreenen før den slår seg av og på igjen. Dette problemet kom sånn plutselig når jeg satt å hørte på musikk. Jeg har ikke en anelse av hva problemet kommer av. Hardisken er helt ny og synes det skal være rart at det er den som er problemet siden det har gått kun 4 dager (https://prisguiden.no/product.php?product_id=98424&cat_id=9)<--- dette er da hardisken jeg har kjøpt. Jeg får heller ikke formatert. Alle svar vil jeg bli veldig takknemmelig for. Mvh Morten Husby Endret 14. juni 2009 av Backwards Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Fortell hvilke andre komponenter du har. Oppdater drivere Test minnet med memtest Oppdater biosrikkene får rett spenning Sørg for at minneb Om det er lenge siden du la inn operativsystemet så legg det inn på nytt. Lenke til kommentar
Backwards Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Fortell hvilke andre komponenter du har. Oppdater drivere Test minnet med memtest Oppdater biosrikkene får rett spenning Sørg for at minneb Om det er lenge siden du la inn operativsystemet så legg det inn på nytt. Jeg har da ikke oppdatert drivere for at jeg ikke kommer inn lenger. Gjelder også bios. Oprativsystemet er da lagt inn på nytt men får ikke formatert å lagt det til på nytt Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Deaktiver automatisk omstart fra oppstartsmenyen og les av feilkoden i blåskjermen. Lenke til kommentar
Backwards Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Hardisken var defekt så var ikke mulig og fikse den. takk for svar. Innlegg svart på. mvh morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå