Gå til innhold

Bærbar for studenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vet ikke om det finnes lover som gjør unntak for studenter ang mva eller andre avgifter, tviler på det egentlig...

en ide kunne kanskje være høre i klassen din om det var flere som var ute etter bærbar og dermed få en "anbudsrunde" hos diverse leverandører. Vet at ntnu har gjort det med Dell og dem fikk fort 15% avslag

Lenke til kommentar

Studenter ved NTNU har ikke noe avtale med Dell, dette gjelder kun ansatte.

For studenter har det lenge vært et par tilbud, ett fra Acer som gjaldt en relativt enkel maskin. I fjor høst var det også et tilbud på Compaq Evo N800C inkl litt ekstrautstyr til en MEGET god pris, dette tilbudet er nå borte, og gjelder nå for en EVO N1020V, som er en langt svakere maskin.

Lenke til kommentar

så vidt jeg har forstått er alle på ntnu invitert til tilbudet, ta kontakt med noen på idi eller ime for mer informasjon, da får du refnr osv... det er en avtale som har kommet igang iløpet av siste uke, på initiativ av studentene selv... kan legge til at det vil bli kjørt tilsvarende "bud-runde" når det nærmer seg høsten, for da starter alle 5.klassingene på forprosjekt og etter jul, diplom...

Lenke til kommentar

Ta kontakt med hjelpemiddelsentralen i kommunen/fylke der du bor, de har en avtale med staten om innkjøp av pc-utstyr til studenter/trygdeetaten osv.

Jeg mener satsene der er inntil 15000 for bærbar og 12000 for stasjonær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...