Gå til innhold

Den store kosmetikktråden!


Anbefalte innlegg

Ja de har mye fint på The Body Shop. Har de fleste børstene selv, jeg også syntes de er svært gode. For å være syntetiske så er de utrolig myke. Men siden de koster litt og jeg tror de ikke er så langt fra Mac sin prisklasse så ville jeg personlig kanskje heller brukt pengene mine på dem. Eller noen fra Sigma . Men foretrekker man dyrevennlige børster og ikke har en Mac i nærheten så er de konge.

 

Du syntes ikke mange av øyenskyggene og blushene var utrolig mye glitter i ? Spesielt den kolleksjonen som kom ut nå i sommer var veldig mye glitter i. Selv når jeg brukte bare litt så endte jeg med å få glitter på andre steder i ansiktet enn jeg ville ha det. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sminketråd! :D

 

Jeg bruker sminke nesten kun fra Everyday Minerals, er helt forelska i produktene deres. Liker egentlig å sminke meg, men det blir ikke så mye til hverdags. Til fest derimot, er det fram med sminkepungen, og da blir det gjerne "full pakke" selv om jeg tar det pent likevel. :)

 

Legger ved bilde tatt i dag, for å vise typisk dagsminke. Produktliste følger!

 

post-196798-1252566289_thumb.jpg

 

post-196798-1252566302_thumb.png

 

Her har jeg brukt; concealer fra Everyday Minerals (heretter kalt EM), foundation fra EM, kaolinpudder fra EM, solpudder fra Dior, Lash Architect fra L'Oréal, øyeskygger fra EM som liner og highlighter.

 

Om noen skulle fundere på filene (regner med de er lagra som png), så har jeg photoshoppa bort noen bryn på avveie, da jeg ikke har nappa dem på ei god stund. :p

 

Edit; huff, så trøtt og sliten jeg ser ut på de bildene! :p Jaja, det var tidlig på morgenen for meg, så dere får bare ha meg unnskyldt.

Endret av Penance
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...