Ohny Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er det flere som veit om pcer med "luftig" tastatur? (ref.: Toshiba NB200, Sony Vaio P, TT etc). Jeg vet Mac også har sånt, men det er jeg ikke interessert i. Skjermen kan for den saks skyld være fra nettpc til 14" Hadde vært fint om noen kunne bidra litt da det er utrolig mange modeller som jeg ikke kjenner til Lenke til kommentar
TraXor1502 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) hvis med luftig tastatur, mener du at det er store taster som ikke er klint isammen. så ville jeg anbefalt hp pavilion serien. stort sett hvem som helst av 17" dems har ett realt og godt tastatur. men om det er mini laptop som de du ramser opp du vil ha så ville jeg styrt unna Toshiba NB200. og heller gå for en Asus EEE. Endret 16. juni 2009 av TraXor1502 Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 hvis med luftig tastatur, mener du at det er store taster som ikke er klint isammen. så ville jeg anbefalt hp pavilion serien. stort sett hvem som helst av 17" dems har ett realt og godt tastatur. men om det er mini laptop som de du ramser opp du vil ha så ville jeg styrt unna Toshiba NB200. og heller gå for en Asus EEE. skal ikke vurdere å si hvorfor Toshiba er så dårlig da? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 riktig, at tastaturene ikke ligger klintsammen, men hvilken modell av HP mener du? Hvorfor styre unna Toshiba forresten? Regner med lyden på de fleste minipc er like "dårlige"? Lenke til kommentar
TraXor1502 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) riktig, at tastaturene ikke ligger klintsammen, men hvilken modell av HP mener du? Hvorfor styre unna Toshiba forresten? Regner med lyden på de fleste minipc er like "dårlige"? Toshiba generelt har den værste servicen jeg noen sinne har opplevd. Toshiba har ikke brått så gode skjermer i laptopene sine som feks hp eller asus. poenget mitt med å nevne hp var at om du ville ha en liten laptopn istedefor en mini laptop kunne du kanskje vurdert en hp 14" elns jeg hadde en Toshiba 17" engang. noter dere at jeg ikke hadde av den billigste for å si det sånn. kostet alt i alt 18k. bilde på denne var så elendig at det i seg selv kunne vært grunn nok til å levere den tilbake. men rakk ikke å klage på skjermen før tastaturet slutta å funke. de idiotene hadde ikke engang klart å sette i en strømforskyner som tålte at du brukte ei mus ved siden av! og det Toshiba sa når jeg klagde var" det er sånn datamaskinen ble lagdt, og vi ser ikke noen grunn til å trekke tilbake produktet." endte etter masse om og men med at jeg fikk igjen 15k og en mp3 spiller som "plaster på såret" fordi jeg venta i over 5 mnd for i det hele tatt å få svar! er det en respons som trekker dem i en positiv rettning? så om JEG skulle kjøpt mini laptop. ville jeg uten tvil gått for Asus EEE. men smaken er som baken ; ) så dette må for all del bare regnes som ett tips og ikke en ordre. EDIT: forresten tror jeg hp har en mini laptop som faktisk heter HP Mini. søk etter det på google så ser du bilde av den. men ser ikke ut som tastaturet er så "luftig" men sikkert grei maskin, skal ike si noe for har aldri prøvd den. Endret 17. juni 2009 av TraXor1502 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 jeg har en toshiba qosmio 15,4tommer. det jeg digger med toshiba er lyden. spiller sykt bra forhold til Hp, Dell etc... men jeg tviler på at det er harman/kardon på toshiba nb200. Lenke til kommentar
TraXor1502 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) jeg har en toshiba qosmio 15,4tommer. det jeg digger med toshiba er lyden. spiller sykt bra forhold til Hp, Dell etc... men jeg tviler på at det er harman/kardon på toshiba nb200. omg.. en som ikke har forstått poenget.1. den laptopn du har er værken liten eller praktisk til noe annet enn gaming. + tanken å ha en laptop til gaming er litt merkelig i seg selv. varme problemer er laptopers naturlige fiende. ingen laptop hær i værden er iskald om den står mer enn 5 timer på. hvis du da samtidig spiller vil varmen slite så på delene at du må bytte laptop fortere enn svint. så gaming laptoper er bare en gimic for å få deg til å tru at du er hardcore og har en bra pc. 2. han ber om ett luftig tastatur. luftig tastatur får du som regel med 17" laptopr.. så 15 er jo nødt til å være trangere. + den modellen din har jo tilomed trøkt inn en keypad. vil si det er ganske så idiotisk med størrelsen tatt til betrakning.3. om LYDEN er det som er best på en laptop, så burde du for all del ikek skryte av den. kjøp heller en med godt bilde og god kapasitet og kjøp ett 2.1 anlegg eller 5.1 elns om du er så lyd entusiast. 4. jeg kan kjøpe 3-5 NYE laptopr for den prisen til din;) så overall er din ikke noe annet enn en sosse magnet og btw: se hær. laptop til 20k minstepris: http://www.klikk.no/teknologi/data/article427489.ece Laptop til 8k minstepris: http://www.klikk.no/teknologi/data/article268436.ece http://www.kelkoo.no/p-laptop-113501/hp-pa...dv6730-18994015 + din er dyrere og bedre specs. mens hpen der som er dårligere slår din i karakter Sammenlign Karakteren på de;) hp til 8 tusen fikk en 5. og din laptop til 20k fikk 4. Endret 17. juni 2009 av TraXor1502 Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg skjønner ikke hva du snakker om ass brusjan Det jeg lurte på først var om det fins flere modeller som har "pusterom" mellom tastaturene, og dealen med at jeg "digger" Toshiba er lyden, og lurte dermed om NB200 har Harman/Kardon, thats it... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå