Gå til innhold

Noen som har en skummel historie?

Andie93

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst å dele en skummel historie? Med skummel historie tenker jeg på sånt man sitter og forteller rundt leirbålet :p

Da kan vel jeg starte med en.

Det var en gang en gammel dame som bodde hjemme med hunden sin. En dag når hu skulle legge seg gjorde hu som vanlig og tok hånda under senga for å sjekke at hunden var der. Damen skjente at hunden sleiket henne på hånda, så hu slo av lyset og la seg. Huset virket mer skummelt enn vanlig denne natta, så damen tok hånda under senga mange ganger, hu følte seg mye tryggere når hu viste at hunden var under senga. Og hunden sleiket henne på hånda hver gang hu tok den under. Noen timer etter hu hadde lagt seg, måtte damen på do. Før hu gikk inn på toalettet sjekka hu at hunden var der, noe som den var. Når damen kom inn på badet så hu masse blod, og i badekaret lå hunden hennes, innvollene lå strødd rundt den. På veggen sto det: MENNESKER KAN OGSÅ SLEIKE.

ææææ

Ikke så skummel å lese, men fy flate så redd jeg blir hvis man sitter midt på natta og forteller sånt! :p

Så, har dere noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant en til i denne bloggen: http://690.vgb.no/2006/01/06/tror-du-pa-spokelser/

Ok, da skal dere få vite litt mer om meg…

Jeg jobbet i mange år som DJ og studio-remixer, I Norge og verden forøvrig, med ukjente og verdenskjente artister. De som kjenner meg vet alt om dette, men skal ikke gå nærmere inn på akkurat det temaet idag, det kan kanskje være tema en annen gang…

Det jeg derimot skal fortelle om skjedde i Fagernes her hjemme i Norge. Jeg jobbet på et utested der, og bodde i et hus like utenfor sentrum. Dette huset var for de lokale i bygda kjent som svenskehuset.

Lite visste jeg om hva som skulle møte meg der…

Det ble sagt av de andre som hadde bodd der at det var mystiske ting som foregikk, men jeg tok ikke det så høytidelig. Jeg skulle uansett ikke være der mer enn en måned, og så reise videre til neste jobb.

Huset var på flere etasjer hvorav andre etasje og loftetasje ble brukt av meg og et par av dørvaktene. En av de første kveldene fortalte gutta meg at jeg ikke måtte bli skremt om merkelige ting skulle forekomme, det var ifølge dem ikke farlig…

Så satt vi der da en kveld, nede i stuen. Rett over stuen var mitt rom, rommet mitt var et rom som var bygget i vinkel, med sengen min inne i vinkelen. Rett innenfor døren min var det en ny dør inn til dusjen. Rommet mitt var et kombinert treningsrom med boksesekk, og en masse vekter liggende strødd rundt…

Vel vi satt der i stuen, alle sammen… Da plutselig det dunket kraftig i taket, og igjen.. og igjen… Lyden var ikke til å ta feil av, det var vekter som ble løftet og sluppet mot gulvet igjen. Vekter på 20 kg!!! Og ALLE satt nede i stuen…

Nå er ikke jeg spesielt overtroisk, men jeg kjente tydelig det gikk kaldt nedover ryggen…

Dagen etter hadde jeg gått og lagt meg, og våknet plutselig av at boksesekken (sandsekken) slang kraftig fra side til side, like ved hodet mitt… Først tenkte jeg at jeg måtte ha kommet borti den mens jeg sov, men det som deretter skjedde var helt utrolig… Plutselig begynte vinduet mitt og vibrere kraftig… Kraftig nok til å lage nok lyd til at de andre gutta kom inn på rommet og lurte på hva som foregikk… Da ble det plutselig helt stille…

En natt eller to senere hørte jeg noen som kom inn på rommet mitt… Døra gikk opp, og lukket seg deretter igjen, baderomsdøra gikk så opp, og jeg hørte dusjen ble skrudd på… Siden jeg lå inne i den såkalte vinkelen av rommet kunne jeg kun høre dette, ikke se det… Baderomsdøren lukket seg aldri, men vannet rant lenge.. Tilslutt reiste jeg meg opp av senga og til min store forskrekkelse var det ingen der… Men døren til rommet mitt hadde jo lukket seg, og ingen hadde gått ut igjen…

Rundt hele overetasjen var det et kryploft…. Døren til dette loftet åpnet seg hver natt… Vi forsøkte tilogmed å sette en masse skrot foran døra, men neste morgen lå alt utover hele gangen…

Spooky…

Noen andre som har opplevd noe skremmende?

Hadde vært gøy å høre…

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...