Gertab Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei og hopp! Et nattbilde fra Rotterdam i nærheten av maritimet museet. Syntes det fikk et spennende preg over seg med lang lukkertid og litt god vind. Kun vanlig etterbehandling. Mye spennende lyssetting i Rotterdam når mørket kommer. Prøver og følge opp med flere bilder senere fra Rotterdam Exif: Lukker 25s, f6.3, iso100, 30D med sigma 30mm Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Flott! Likte skyene som bevegde seg og vannet som så ut som is. Det ser kult ut å være (bo?) i en så "moderne" by. Kom med flere! Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Dette likte jeg! hvis du har flere så vil jeg gjerne se mer. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Herlig Jeg elsker lang lukkertid og vann/skyer, bildet blir mer "levende", og her fikk du jo også det inntrykket av at vannet ser frosset ut. Generelt bra stemning i bildet. Mere, mere! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Først trodde jeg bildet var uskarpt, men så kom jeg på å klikke på bildet for å vise det i riktig størrelse (akams popup vindu er sånn sett den skyldige part). Når jeg så fikk det i riktig skarphet, så syns jeg det så mye bedre ut, veldig bra jobba - men jeg hadde rettet det opp da det føles ut som om det lener seg litt mot høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå