supremacyyy Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Hei, har noen spørsmål angående min eldre Yamaha 25 hk, modell er 85-89. Ganske fin? Har lakkert stamme og deksel, og slipt og pussa propellen. Men må ærlig innrømme at min Hurrycane 370 som motoren står på nå, flytter seg ganske mye seinere enn det jeg hadde forventet. Regner også med at motoren er ganske sliten, den begynner jo tross alt å dra på årene! Men jeg hørte av en båtkyndig fyr at jeg kunne oppgradere denne til 30 hk ved å bytte forgasser eller/og tenninga? Noen som kan konfirmere dette? Eller er det en enkel plombering på samme måte som Yamaha 9.9 / 15? Tusen takk for svar, mvh erlendz. Endret 14. juni 2009 av erlendz Lenke til kommentar
supremacyyy Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar
supremacyyy Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Dette var dårlig, folkens! Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) En kompis hadde en eldre modell av 25hk(nyere enn din "erlendz"), men i følge forhandler var dette en opptunet 20hk. Om det stemmer. Endret 17. juni 2009 av Rune-B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå