Gå til innhold

Photoshop 'for de yngste'

Anbefalte innlegg

Vel.. Ehm. Jeg er da 12 år, og elsker webdesigning & fotografering.

Jeg har hatt photofiltre ganske lenge, men da det ikke oppfylte mine krav lengre, var det på tide med noe nytt. Da lastet jeg ned GIMP, et fantastisk gratis program.. Men gimp er jo ikke det beste. Jeg har lastet ned en trial (Som nå har gått ut) på photoshop, og oppdaget raskt at dette ville jeg ha. Det er flere ting gimp ikke har, som photoshop har. Gimp har feks. ikke lagstiler og det finnes færre brushes til gimp. Men jeg er jo ikke den bortskjemte typen som får 8 tusen til å bruke på dataprogrammer. Men jeg har søkt litt rundt, og har funnet ut at det finnes studentrabatter.

Nedenfor har jeg noen spørsmål :roll:

- Gjelder det for 12 - åringer?

- Hvor mye rabatt?

- Kan man selge verkene sine?

- Går lisensen ut når man ikke er student lenge?

- Finnes det andre måter som er rimeligere?

Har noen info-linker hadde det vært flott :D:

/q

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm.. Vet ikke om pappa blir særlig gla for det xD Har allerede fått msnviruset på en annen data :blush:

Ehm.. Vet ikke om pappa blir særlig gla for det xD Har allerede fått msnviruset på en annen data :blush:

Lenke til kommentar
- Gjelder det for 12 - åringer?

- Hvor mye rabatt?

- Kan man selge verkene sine?

- Går lisensen ut når man ikke er student lenge?

1. Er litt usikker, men du kan finne ut av dette ved å sende e-post til [email protected].

2. Mykje. PS CS4 Extended, som til vanleg koster over 10000kr får ein for 1800kr.

3. Nei, studentlisensen tillet ikkje å bruke programmet til kommersielle formål.

4. Nei, men du kan oppgradere til ein vanleg lisens.

Lenke til kommentar

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Lenker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...