grovetussen Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Kjøpte en Samsung BD-P3600 Blu-ray spiller for 2 dager siden og er meget fornøyd med den, men det er et problem. Når jeg skal streame divx fra pcen (bruker kabel både fra dvdspiller og fra pc til routeren) så begynner det å hakke/lagge etter cirka 15-20 min inni filmen jeg prøver å se. Noen som har erfaring med problemet eller spilleren? Kan det være routeren (et speedtouch multimodem fra telenor) som er for dårlig? Eller spilleren som er dårlig? Den er jo ganske ny på markedet, så kan jo være noe som kommer med firmware upgrade (er ingen firmware updates tilgjengelige ennå)? Alt annet fungerer for øvrig utmerket. Det er jo 1gb med minne på den så skulle jo tro den "buffret" divx filen mens den spiller, har prøvd å pause og så trykke play igjen, men samme resultat. Pleier ofte å bedre seg når jeg slår den av/på igjen. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 30. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Det er ikke noen strømsparing-effekt som kicker inn på pc'n din etter 15-20 minutt da? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2009 Nope, alt av strømsparing er slått av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå