Nissen Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Hva er best av Linux og Windows egentlig? Mvh Nissen Lenke til kommentar
xeon Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Det er et relativt spørsmål... Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Det kommer jo helt ann på hva du skal bruke det til... Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Åååhhh har på følelsen dette blir en evigvarende diskusjon ala AMD vs.Intel . Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Trur at mange av innlegga til Nissen ville vorte merka "Flamebait" på /. Burde kanskje ha ein slik funksjon her på forumet og? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Så, Nissen, hva skal du bruke OS'et til? Lenke til kommentar
M|kke Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 hehe det er som negerhenriksen sier.. det vil bare bli en stor diskusjon.. men utentvil så er liux et mere stabilt system.. men man må vite hva man skal bruke systemet til... kan ikke si hva er "best".. jeg selv liker liux best :smile: Lenke til kommentar
CPU Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 11:10, M|kke skrev:kan ikke si hva er "best".. jeg selv liker liux best :smile: Hva er liux :razz: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 vel linux er mer stabilt men windows er mer brukervenlig,personlig liker jeg windows best,orker ikke å lese bøker for å lære meg et os. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Windows og linux kan jo nesten ikke sammenlignes... Linux er nok klart best når det gjelder server/nettverks greier (faktisk bruker Microsoft linux til server for deler av internett sidene sine..) :smile: Men for de som liker å bruke programmer,bruke spill,være effektiv,slippe å studere OS'et i 10 år før det kan brukes skikkelig, - er nok windows klart best. Og dette gjelder nesten alle. Et nytt OS hadde vært tingen. ganske merkelig at ingen lager en skikkelig utfordrer til Windows. (forsøkene til linux er dårlige) Lenke til kommentar
jossa Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 01:25, GeeZuZz skrev:Et nytt OS hadde vært tingen. ganske merkelig at ingen lager en skikkelig utfordrer til Windows. (forsøkene til linux er dårlige) d er noen som holder på med d winlux eller noe sånt heter det (tror jeg, husker ikke helt)en hybrid imellom linux og windows der de tar de beste egenskapene fra windows og setter det in i et linux miljø så et screenshot fra d og der kjørte de explorer og et annet linx prog samtidig tror d var noen form for emulering men d skulle ikke bli noe mer ustabilt av den grunn gleder meg til d kommer [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-01-25 01:45 ] Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Det er vel Lindows som skal kunne kjøre Windowsprogrammer uten emulator, og allikevel basere seg på linux kernelen. Og gjett om Microsoft har saksøkt dem pga navnet..... Lenke til kommentar
jossa Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 har du en url til noe om lindows Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 hmmm...egentlig ikke, men http://www.lindows.com er vel ikke så dumt å prøve.. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 du er **** meg lur :razz: tusen takk Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 GeeZuZz: Quote: Et nytt OS hadde vært tingen. ganske merkelig at ingen lager en skikkelig utfordrer til Windows. (forsøkene til linux er dårlige) Akk, det er nok ikke så enkelt å lage en konkurrent til Windoze (nostalgisk tåre i øyekroken, husker BeOS...., et os som gjorde det meste riktig, men som likevel ikke lyktes) Lenke til kommentar
extreme Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: On 2002-01-25 01:52, The Jackal skrev:hmmm...egentlig ikke, men http://www.lindows.com er vel ikke så dumt å prøve.. Må innrømme at jeg lo litt da jeg hørte om Lindows. Hva i huleste er vitsen med å lage en kopi av Windows? Det er ingenting som blir bedre enn originalen uansett! Dessuten så må Lindows EMULERE windows programmer, og ytelsestapet i slike ting (F.eks wine) er jo opptil 50%. Hørte også at Lindows skulle koste 99$, det er det samme som XP Home Edition koster! Latterlig! Lenke til kommentar
Elys Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Quote: være effektiv lettere å være effektiv i linux siden du ikke har et lass finfine spill som tar vekk oppmerksomheten din fra det du skulle ha gjort Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-01-25 17:21, extreme skrev: Quote: On 2002-01-25 01:52, The Jackal skrev: hmmm...egentlig ikke, men http://www.lindows.com er vel ikke så dumt å prøve.. Må innrømme at jeg lo litt da jeg hørte om Lindows. Hva i huleste er vitsen med å lage en kopi av Windows? Det er ingenting som blir bedre enn originalen uansett! Dessuten så må Lindows EMULERE windows programmer, og ytelsestapet i slike ting (F.eks wine) er jo opptil 50%. Hørte også at Lindows skulle koste 99$, det er det samme som XP Home Edition koster! Latterlig! Kjøper du OS/Progz ??? hva er vitsen med det da ?? Det er like dumt som å kjøpe spill, musikk og filmer !! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hva er best av Linux og Windows = hva er best av kjøttkaker og spagetti :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå