Gjest PC-kjoper! Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...oductTabcontent ToshibA-tilbudet til Elkjøp. Fikk dessverre ikke registrert meg som bruker, pga kommer ikke på jobb/email før i morgen, og dette tilbudet varer kun ut helga! Bør jeg slå til??? Takk for raske svar!! Skal bruke pc til spill, dvd og div. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ja, men innstaller XP istedetfor Vista Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Eller linux Ingen som reagerer på at denne ligger under Helse, Som gjest..? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Det er der ikke noe særlig til spillmaskin. Dette er foresten feilposting og misbruk av gjesteposting. Endret 14. juni 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ville stått over. Hvis du skal sitte på samme sted å spille, så ville jeg ha gått for en stasjoner, men det er kanskje bare en smaksak. Lenke til kommentar
Gjest Guest_PC-kjoper_* Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Eller linux Ingen som reagerer på at denne ligger under Helse, Som gjest..? Beklager! Det var bare fordi jeg forsøkte registrere meg, men siden jeg måtte inn på E-post på jobben, så har jeg ikke tilgang til det hjemmenifra. Tok feil mail. Beklager. Dere må selvfølgelig gjerne slette hele posten min. Ikke meningen å feilposte. Er bare litt surrete jeg... :-) Lenke til kommentar
Gjest Guest_PC-kjoper_* Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ok , beklager folkens. Bare slett posten min. Takk til dere som svare. Ikke meningen å poste feil. :-) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Feilpost og misbruk av gjestekontoen belønnes med stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg