Dobica Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hei har lyst på ny mobil som tåler endel. Tenkte derfor på Sonim XP3 Men så fant jeg en telefon som heter Sonim Quest. Leita rundt nettet etter hoved forskjellene men finner ikke noe. Noen her som hvet va forskjellen er? utenom prisen, Noen som hvet om Quest er verdt de ekstra kronene Takker for svar, Lenke til kommentar
Fpsdog Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hei har lyst på ny mobil som tåler endel. Tenkte derfor på Sonim XP3 Men så fant jeg en telefon som heter Sonim Quest. Leita rundt nettet etter hoved forskjellene men finner ikke noe. Noen her som hvet va forskjellen er? utenom prisen, Noen som hvet om Quest er verdt de ekstra kronene Takker for svar, Den er vet det, har Xp3 enduro selv, denne haa lite palsss 10mb les selv legger ved offiseille linker, les og sammenligne, spør du meg er den definnetift vert kronene ekstra Sonim XP3 Enduro Sonim XP3 Quest Endret 3. juli 2009 av Fpsdog Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Eg kom over ein test av XP3 Quest her viss det er av interesse: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2346965,00.asp Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hva er forskjellen på disse to ? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 I veldig korte trekk så har XP3 Quest GPS og kamera, noko Enduro ikkje har. I tillegg så skal Quest vere endå litt meir solid (IP67 vs. IP57) enn Enduro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå