Smurstafa Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Eneste måten å ikke kjede seg på, er rett og slett å ikke kjede seg. Det skjer absolutt ingen ting med den holdningen du har. Når du sier at du ikke gidder å være sosial, så er det absolutt ikke rart at du kjeder deg. Ting ramler desverre ikke ned i fanget ditt. (selv om det faktisk har gjort det de gangene vennene dine har spurt om å bli med ut, og du ikke har giddi) Ta litt initiativ, og finn litt viljestyrke til å faktisk gidde å komme deg ut og være sosial, så skal du se at livet faktisk er fantastisk morsomt. Det er ufattelig mye mer som skjer der ute, enn jobb, spill, nyheter, og soving. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Se Yes Man. En veldig inspirerende film. Start med . Flere byer (hvertfall Oslo og Stavanger) har ukentlige treff. Her kan du lese/spørre om det er treff i din by Endret 15. juni 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 "The meaning of life is to give life meaning". Finn deg noe spennende å bruk din fritid på det. Alt fra fallskjermhopping til sokkestrikking. Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 få tak i billetter til wacken! dra dit! lover deg. det kommer til å forandre livet ditt Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Se Yes Man. En veldig inspirerende film. Ikke se denne filmen. Det er det beste rådet jeg kan komme med. Jeg hadde lyst til å ta mitt eget liv når jeg så det oppgulpet her. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) livet alene er kjedelig for folk flest. Som (Tomat-ulf) sier, skaff deg venner du trives med. Å jobbe med å seg kjæreste virker litt merkelig.ø Din fremtidige kjæreste kommer du bare til å dumpe borti en dag helt tilfeldig, men det kommer aldri til å skje om du fortsetter å sitte inne og sture over livet ditt. Du har tusenvis av dører som kan åpnes, bare du gjør en innsats selv.. Yes man var en forfedelig film, men poenget med filmen er litt inspirerende, kanskje det kan hjelpe folk som sliter med å si nei til alt som føles merkelig eller ukomfertabelt ut. Endret 17. juni 2009 av PaperWalls Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det finnes de som prøver å leve et liv i isolat, men gudene,det må være kjedelig. Syntes Mimir sitt tilbud var ganske fristende jeg. Sleng deg på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå