smeck Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Tidliger hadde jeg en SE K750i og lastet ned den medfølgende PC-Suiten til telefonen, men var ikke helt fornøyd med hvordan det fungerte og ikke likte jeg brukergrensesnittet heller. Resultatet ble den gang at jeg benyttet programmet MyphoneExplorer i stedet for. Det er noen år siden nå... Nå har jeg kjøpt meg en W595, men vegrer meg for å laste ned pc-suiten fra SonyEricsson fordi jeg har liksom litt "dårlig erfaring" fra sist. Mitt spørsmål er da som følger: Er Sony Ericsson PC-Suite like "dårlig" som før (proprietært, dårlig grensesnitt og lite funksjonsrikt), og hvilket program vil dere evt. anbefale i steden for? Trenger et velfungerende program til å synkronisere kalender, sms'er, oppgaver og lignende? Håper noen har noen gode tips. smeck Endret 14. juni 2009 av smeck Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er en stund siden jeg sist brukte SE sin PC-Suite, men så vidt jeg vet er svaret på spørsmålet ditt ja. Jeg bruker min K800i sammen med MyPhoneExplorer for å synkronisere med PC'en. Fungerer utmerket. http://www.fjsoft.at/en/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå