ihorse Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Heisann sveisann! Jeg har straks avgangseksamen i historie på videregående og vil gjerne spørre folk her om det er hjelp å få. Jeg gjør dette så enkelt som mulig og legger fram min enkle problemstilling: Hvilken rolle har Arbeiderpartiets innsats i etterkrigstiden spilt for dagens samfunn? Kan dere gi meg pekepinner på hvilke tema jeg bør ta for meg og hva jeg bør legge vekt på? Viktige punkter o.l? Takker på forhånd, og ser gjerne at denne tråden kan bli en diskusjon. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Jeunesse Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Utviklingen av velferdsstaten er vel det mest åpenbare temaet. Innføringen av ulike sosiale sikkerhetsnett har i stor grad utformet det norske velferdsstaten... Også selvfølgelig bygge opp Norge etter krigen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå