fredd5050 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Skal på ferie til Trogir som er i Krotia. Jeg er 18 år, og lurer på om plassen er noe bra for en 18 åring. ? Er det bare en liten by med få butikker, barer og lite liv og folk? eller? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Var der i fjor sommer. Da var jeg også bare 18 år. Synes det var en kjempeplass å være. Er jo ikke såå mye butikker der da men de har jo et stort marked du kan ta turen innom da. Ellers så er det ikke lenge veien til split som er en ganske stor by. Sikkert mye å finne på der selv om ikke jeg var der. Et lite tips til hva du kan finne på: Da vi ikke fant på noe bedre å gjøre så leide vi oss en scooter hver og kjørte på et par langturer rundt i området. Det var to plasser der som de leide ut scootere i Okrug Gornij(eller hva det nå heter), ligger litt lenger inn, forbi Trogir. Går en båt inn dit hver halvtime eller noe sånt. Det var i hvertfall drittøft å kjøre scooter der da, må prøves:-) Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Var der i fjor sommer. Da var jeg også bare 18 år. Synes det var en kjempeplass å være. Er jo ikke såå mye butikker der da men de har jo et stort marked du kan ta turen innom da. Ellers så er det ikke lenge veien til split som er en ganske stor by. Sikkert mye å finne på der selv om ikke jeg var der. Et lite tips til hva du kan finne på: Da vi ikke fant på noe bedre å gjøre så leide vi oss en scooter hver og kjørte på et par langturer rundt i området. Det var to plasser der som de leide ut scootere i Okrug Gornij(eller hva det nå heter), ligger litt lenger inn, forbi Trogir. Går en båt inn dit hver halvtime eller noe sånt. Det var i hvertfall drittøft å kjøre scooter der da, må prøves:-) Hehe ja, men hvor mye kostet det leie scootrer pr dag? Lurer også på om det finnes Pubber/barer der, er det noen bra plasser å drikke, noe liv for en 18åring som liker å feste? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Koster ca 200 spenn for 24 timer trur jeg. Det har du sikkert penger til:-) Stranda er jo full av barer da. Knallbra der. Koster 12 kr. for en øl på stranda. ikke verst det. Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Koster ca 200 spenn for 24 timer trur jeg. Det har du sikkert penger til:-)Stranda er jo full av barer da. Knallbra der. Koster 12 kr. for en øl på stranda. ikke verst det. Høres fint ut det:) På kveldene da? er det liv da? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Joa. er noe lengst bort på stranda der hvor de har en scene som de spiller noe musikk osv. Ligger jo fullt av barer i det området og bruker å være en god del folk der på kvelden:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå