Gå til innhold

Noen som har vært i Kroatia - Trogir?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var der i fjor sommer. Da var jeg også bare 18 år.

Synes det var en kjempeplass å være.

Er jo ikke såå mye butikker der da men de har jo et stort marked du kan ta turen innom da. Ellers så er det ikke lenge veien til split som er en ganske stor by. Sikkert mye å finne på der selv om ikke jeg var der.

Et lite tips til hva du kan finne på: Da vi ikke fant på noe bedre å gjøre så leide vi oss en scooter hver og kjørte på et par langturer rundt i området. Det var to plasser der som de leide ut scootere i Okrug Gornij(eller hva det nå heter), ligger litt lenger inn, forbi Trogir. Går en båt inn dit hver halvtime eller noe sånt.

Det var i hvertfall drittøft å kjøre scooter der da, må prøves:-)

Lenke til kommentar
Var der i fjor sommer. Da var jeg også bare 18 år.

Synes det var en kjempeplass å være.

Er jo ikke såå mye butikker der da men de har jo et stort marked du kan ta turen innom da. Ellers så er det ikke lenge veien til split som er en ganske stor by. Sikkert mye å finne på der selv om ikke jeg var der.

Et lite tips til hva du kan finne på: Da vi ikke fant på noe bedre å gjøre så leide vi oss en scooter hver og kjørte på et par langturer rundt i området. Det var to plasser der som de leide ut scootere i Okrug Gornij(eller hva det nå heter), ligger litt lenger inn, forbi Trogir. Går en båt inn dit hver halvtime eller noe sånt.

Det var i hvertfall drittøft å kjøre scooter der da, må prøves:-)

Hehe ja, men hvor mye kostet det leie scootrer pr dag? Lurer også på om det finnes Pubber/barer der, er det noen bra plasser å drikke, noe liv for en 18åring som liker å feste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...