vidar9999 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har et problem med å få vaska frontruta uten at det etterlater seg merker i ruta som sola skinner på slik at det er nesten umulig å sjå ut ruta, lurer på om noen har noken bra tips for vasking av ruta invendig... Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Vask og tørk to ganger hvis den er veldig skitten. Først med godt og varmt vann tilsatt en sprut zalo og en kork 7% eddik, vask godt med en klut og tørk/poler glasset tørt med en bomullsfille. F.eks gamle frottehåndklær eller sengetøy er fint til dette. Så går du over med en glassrens som er "streak free" som f.eks Meguiar's glass cleaner. Spray på en fuktig klut, og poler tørt igjen med bomull. Stripefritt Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Er den gammel da? Veldig ripete? Hvis tilfelle, kan det være litt ekkelt å se ut når sola står på. Jeg pleier å bruke litt ajax på våt fille, også tørker jeg av med ei avis. Funker godt det. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg pleier bruke jif baderom eller hva den heter, for glass overflater, og tørker av med torky eller annet tørkepapir som ikke loer eller går i oppløsning.. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Denne er godt til å komme godt til over hele frontruta, den og godt såpevann en runde, også en runde med rent vann og ren MF klut på vaskedingsen. Husk å gå godt over hele ruta, skikkelig plagsomt å ha ren og fin rute, utenom ei lita stripe eller noe slikt. Endret 15. juni 2009 av Larssv Lenke til kommentar
vidar9999 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Takk for svar, Håper vertfall eit av tipsa fungera:) kjedeleg no med den lave sola å ikkje sjå kor eg kjøyre på veg til jobb om morningen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Vann med salmiakk. Ingenting bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå