Spiffster Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Noen som har tips om hvor jeg kan få kjøpt studiobakgrunner? Jeg skal ha tøybakgrunner, 1 hvit og 1 sort som dekker gulv og vegg. Fotopia har etter det jeg kan se lagt ned nettbutikken og jeg har sett på kaffebrus, men med frakt og mva så er jeg ikke sikker på om det lønner seg. Lenke til kommentar
buitre Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Prøv denne butikken på e-bay. Tok bare et raskt søk. Har ikke handlet fra de selv. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som har tips om hvor jeg kan få kjøpt studiobakgrunner? Jeg skal ha tøybakgrunner, 1 hvit og 1 sort som dekker gulv og vegg. Fotopia har etter det jeg kan se lagt ned nettbutikken og jeg har sett på kaffebrus, men med frakt og mva så er jeg ikke sikker på om det lønner seg. Interfoto, ScandinavianPhoto, FotoVideo m.fl. Lenke til kommentar
Spiffster Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Takk for svar. Scandinavian Photo hadde ok priser, men de andre har altfor høye påslag. Virkelig synd at Fotopia har lagt ned nettbutikken(kjøpt opp av FotoVideo?). Kunne jo få 4-5 bakgrunner til samme pris som Interfoto eller Fotovideo krever. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kaffebrus trekker av svensk mva så de er vel mest prisgunstig såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå