isaac elric Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 dette fungerer egentlig som en respons til deppetråden og diverse andre tråder her på helse delen av forumet. det er vel så godt å få utblåsning for diverse negative tanker og følelser, og deppetråden er et flott sted for akkurat det... allikevel så tror jeg at det lett kan bli litt for mye depping etterhvert; fokuserer man for mye på de negative tingene i livet, så kan dette lett overskygge det som er positivt. så derfor lager jeg takknemlighetstråden! formålet med denne tråden er ganske enkel: å dele med hverandre ting vi er takknemlige for. høres kanskje ut som noe fluffy new age nonsens, men det er faktisk bevist at mennesker som daglig praktiserer takknemlighet, ved f.eks. ta seg tid på kvelden og skrive ned 3 ting, er opptil 25 % lykkeligere enn de som ikke gjør det. når du er inne og sjekker diskusjon.no for dagen, ta en tur innom denne tråden og skriv ned neon gode ting som har hendt deg i dag eller noe annet som du er takknemlig for. og det trenger ikke å være store greiene. husk, det er også viktig å glede seg over de små tingene i livet, enten det er et godt måltid, en avslappende gåtur i solskinnsvær, en fin sang (post den gjerne her) eller at du tilbrakte en time eller to med en god venn. hva som helst går Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I morgen skal jeg og klassen min på stranden og storkose oss. Det innebærer å spise mye god mat, spille fotball, volleyball og bade! Tror jeg skal ha det som en vane å skrive ned ulike ting jeg er takknemlig for hver dag Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Eg er glad for at eg sansynligvis skal vere med dama i heile komande helg. Når ein snakkar om helga kan eg også nemne at det er dei første dagene av sumarferien min. Nok å vere glad for Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 I morgen er siste skoledag før en 2 måneders lang sommerferie Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 I dag var det siste skoledag før sommerferien. Endelig 2 måneder fri. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 I dag var det siste skoledag før sommerferien. Endelig 2 måneder fri. Grattiiss! Hva fikk du i snittkarakter? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 I dag var det siste skoledag før sommerferien. Endelig 2 måneder fri. Grattiiss! Hva fikk du i snittkarakter? 4,9 Er ganske fornøyd med det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har møtt verdens søteste jente, fått vite at jeg fikk 6'er på Engelsk eksamen + at jeg er ferdig med grunnskolen og har en ferie full av festing og moro foran meg Livet er herrrrlig! Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Takknemlig for at vennene mine har orket å ha noe med med å gjøre de siste 3 månedene, samtidig som skolen endelig har sluppet meg fri! Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Jeg er takknemlig for at jeg møtte jenta mi, at skolen er slutt, og at jeg klarte teoriprøven for A1 <3 Å appropo sommer,sol, jenter og hyggelige stunder! Se filmen hos Youtube Endret 18. juni 2009 av Pherol Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Den låta er eg fryktelig lei, men sumar er godt uansett! Edit: ding, 2000 "saklige" innlegg, lizzom? Endret 18. juni 2009 av xersess Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Flott at noen åpnet en slik tråd! Jeg er veldig glad for at alt arbeidet mitt i det siste har gitt gode resultater. Jeg har hatt nedoverbakker, men jeg kommer meg stadig opp igjen. Dessuten er All the same - Sick puppies så fin at man ikke klarer å være sur, trist eller deprimert. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg er takknemlig for at jeg kan gå og spise meg mett etterpå, dernest sove i en myk og god seng. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Musikk hjelper alltid på humøret, Belle & Sebastian får meg lettare i godt humør, grunna gode assosiasjoner, faktisk. Belle & Sebastian gjer meg glad! Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Dessuten er All the same - Sick puppies så fin at man ikke klarer å være sur, trist eller deprimert. jeg digga den sangen hardt. takk ja, xersess, musikk farger livet. blir så lett påvirka av musikk. musikk er som sånne emotional triggers: de bringer fram følelser og tanker du ikke opplever til vanlig. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Fikk 3,9 i karaktersnitt. Er ikke veldig fornøyd, men jeg har gjort mitt aller beste så jeg tar sommerferie med god samvittighet! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Dessuten er All the same - Sick puppies så fin at man ikke klarer å være sur, trist eller deprimert. den sangen er i og videoen. blir så glad når jeg ser de videoene. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Fikk 3,9 i karaktersnitt. Er ikke veldig fornøyd, men jeg har gjort mitt aller beste så jeg tar sommerferie med god samvittighet! 4 i snitt er veldig bra spør du meg. gratulerer Dessuten er All the same - Sick puppies så fin at man ikke klarer å være sur, trist eller deprimert. den sangen er i og videoen. blir så glad når jeg ser de videoene. så koselig. nå kom jeg i skikkelig godt humør i dag er jeg helt alene hjemme på gården. min kjære bestemor stikker innom tidligere for å ordne en ordentlig god fiskemiddag (nam!) og etter det får jeg besøk av en god venn fra oslo som skal tilbringe de neste 4 dagene her. skal bare sove, spise, spille og feste. wohoo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Fikk 4,7 i snitt, og det uten å engentlig jobbe det siste året, bortsett fra på eksamene Herlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg