benjamin84 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Forsøker forgjeves å finne denne bilen: Det var en fyr som tok en klassiker, tror det var en Ford Model-T eller noe fra den tidsepoken, og satte karosseriet på understellet til en Impreza eller Mitsu Evo eller noe slikt. Resultatet ble helsprøtt, med en bryter til å veksle tenningsrekkefølge på motoren så den kunne høres ut som orginalen når man ville, eller en renspikket rallybil når man var i det humøret. Noen som husker/har link til dette prosjektet? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Du mener kanskje den finske Ford A-modellen med Cosworth motor? http://www.mat.fi/n_index.php?nav=gallery&gallery=13 Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Det gjør jeg vettu! link. Takk Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Vet ikke om filmen ligger på siden til firmaet jeg, gidda ikke å lete. *edit: jeg var visst for sent ute Endret 14. juni 2009 av eab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå